{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Tysk oldeburger? Kåring? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står med en super lækker Don Schufro hoppe som jeg købte sidste år. HUn er lige fyldt 3 og er brændemærket i det tyske oldenburg!
Jeg vil høre om der er nogle af Jer der har nogen anelse om hvordan man får sådan en hoppe kåret?
Det er min første hest der skal kåres, og vil gerne have det gjort ordentligt, men har haft svært ved at overskue det, specielt da jeg nicht sprechen deutsch, som I nok kan se!! smiley
Håber I kan hjælpe!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tysk oldeburger? Kåring?
  • #1   22. jun 2009 Jeg ville prøve at ringe til Dansk Oldenborg Avl:

    http://danskoldenborgavl.dk/

    Der kan du sikkert få svar på alle dine spørgsmål smiley


  • #2   23. jun 2009 DOA har ikke noget med Tysk Oldenburger at gøre, er jeg blevet fortalt.
    Jeg snakkede med en i Herning der stod for Euro sæd og stod i standen sammen med tysk oldenburger verband, og hun lovede mig at undersøge det for mig og ringe tilbage. Dette har hun dog aldrig gjort! De sage at de kom til danmark i April, så det er rimelig meget for sent, men hvis jeg finder ud af hvordan og hvorledes kan jeg sagtens køre til Tyskland efter det, eller vente på de kommer igen næste år!
    Håber meget på der er nogle herinde der er kloge hoveder på lige netop det område!


  • #3   23. jun 2009 Men mon ikke DOA må kunne forklare forskellen så?

  • #4   23. jun 2009 Jeg har snakket med landscentret! Dette har de ikke styr på, men kan mod betaling tage kontakte til det tyske forbund.
    Som jeg skrev tidlige har DOA Intet med det tyske at gøre og mener også at hun hører hjemme ved dansk varmblod og ikke ved DOA! Don schufro selve r kåret mange steder men ikke i Dansk Oldenborg!


  • #5   24. jun 2009 Tysk oldenborg og dansk oldenborg er slet ikke det samme smiley
    Tror DV ved mest om det smiley


Kommentér på:
Tysk oldeburger? Kåring?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce