{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal den veje?
  • #1   9. jul 2009 Det kommer vel lidt an på, hvor kraftig den er bygget. Min tinkerhingst som er rimelig letbygget vejer omkring 400 kg.

  • #2   14. jul 2009 Min Tinker-vallak på ca. 154 stg. vejer omkring 450 kg. måske lidt mere. Det er noget tid siden jeg sidst vejede ham (eller rettere målte ham).

  • #3   29. jul 2009 Min tinker er ca 153 stg, og ham målte jeg til at skulle veje ca 500 kg ifølge mit vægtmålebånd, men så kom han en tur på en rigtig hestevægt på landbohøjskolen og det viste sig at han vejede 625 kg, og var i perfekt stand som de sagde derinde. Så måske man ikke altid skal stole helt på de der målebånd, men også bruge sine øjne og sunde fornuft og selv vurdere smiley

  • #4   4. aug 2009 Jeg har også vejet min tinker med et vægtmålebånd som viste ca. 430 kg. Idag havde jeg ham på grusgravens vægt, og den viste 660 kg incl. rytter og udstyr, så hvis jeg trækker det fra skulle han veje 580 kg, han er 145 i stang.

    Min venindes tinker som er 155 i stang, vejede 630 kg. De er begge at den tunge type.


Kommentér på:
Hvad skal den veje?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce