{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Min pony var "stjålet" {{forumTopicSubject}}

Jeg havde min pony ude hos en som måske ville købe hende. Han er kusk og har en del heste, som han nu er meldt for at misrøgte... Jeg måtte rykke ham mange gange for at få et svar på om han ville købe hende, og så ville han ikke betale det jeg ville have, jeg gik ned under halv pris, af hvad jeg selv har givet..Men da jeg så hørte at han misrøgtede sine dyr, ville jeg ikke længere sælge hende.. Så skyldte jeg ham pluselig penge for en kort opstaldning af nogle andre heste jeg har, og han nægtede at aflevere hende... Jeg måtte gå til polititet med det, og sende ham et anbefalet brev, og give ham en chance for at aflevere hende frivilligt.. Men det gjorde han ikke, så jeg tog selv affære idag, polititet havde sagt at afleverede han ikke kunne jeg frit hente hende selv....Så nu er min lille pony kommet hjem.. Dog ikke helt uden problemer..
En veninde kørte mig derned hvor hun stod, vi blev ikke mødt af nogen, og gik helt ned på en af de bagerste folde og hentede hende...
Min veninde startede med at gå med hende og det gik fint...
Så ville hun pludselig ikke gå længer, hun var nok lidt træt..
Min veninde ringede og jeg kom med nogle hundesnore, jeg lagde ned over enden på hende, så vi kunne trække, når hun ikke ville gå frem.. Så overtog jeg hende og min veninde kørte, ned til hvor jeg har hende opstaldet...
Pludselig som vi gik kom, MrX (jeg må jo ikke nævne hans navn)... Han kørte lige ind foran mig, så han var ved at ramme mit ben...Han steg ud af bilen og sagde jeg skulle trække Steffie tilbage, men jeg sagde nej det er min pony.. Han gik hen i mod mig, og jeg sagden jeg ville svippe ham med pisken, hvis han kom tættere... Det kunne jeg bare gøre sagde han og tog hårdt fat i den arm jeg havde pisken i, jeg slog så ud med den anden arm, og ramte ham i brystet... Han hev så det tov af, som vi havde lavet en grime til hende af, så hun løb.. Jeg nåede dog at vikle hunderemmene om hals og hoved så jeg fik hende stoppet, vi løb så ind på ind gård, for at have vidner, men så kørte han væk... Min veninde kom med nye træktov, og fulgte mig med bilen resten af vejen hjem... Jeg ringer og anmelder ham for overfald i morgen, men jeg er spændt på hvad hans næste træk er, hvis der kommer noget....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min pony var "stjålet"
  • #2   12. jul 2009 føler med dig! det må da være sygt! jeg syntes det er MEGA MEGA SYYGT!!!

  • #3   12. jul 2009 Ja det var lidt vildt, jeg var også rigtig bange da han stod der foran mig..
    Jo det kan godt være jeg skal melde det nu, jeg prøver lige ringe til polititet nu.. Tak


  • #4   12. jul 2009 Det skal jeg nok...


  • #6   12. jul 2009 Fuck hvor vildt! Han skal da slet ikke have nogle form for dyr overhovedet!

    Var det sådan en gammel nar?
    Jeg blev sådan helt chokket da jeg læste det.


  • #7   12. jul 2009 Jeg ringede så til politiet, men de ville eller kunne ikke gøre noget ved det. Jeg har ingen blå mærker og der var ingen vidner.. Men skulle MrX komme og prøve at henten Steffie tilbage, så skulle jeg bare ringe, så skulle de nok fortælle ham hvis pony det er og at han skal holde grabberne for sig selv..Så jeg må se tiden an...

  • #8   13. jul 2009 Ja han ved desværre godt hvor hun står, men jeg er ikke sådan rigtig bange.. Henter han hende så bliver han jo meldt for tyveri, og det tror jeg ikke han har lyst til.. Men selvfølgelig kan jeg da godt frygte ar han ikke tænker helt normlat, og gør skade på min pony, men det bliver jeg nøg til at lade være at tænke for meget på... Jeg prøver at gøre hvad jeg kan for at beskytte hende, mere kan jeg ikke gøre lige nu..Desværre

  • #10   14. jul 2009 Ja er også glad for at have hende tilbage, og skal jeg nogen sinde overveje at sælge hende igen, så skal de tjekkes i hoved og r.. første... Men tror jeg beholder hende nu, det her har været hårdt for hende...Og for mig..

Kommentér på:
Min pony var "stjålet"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce