{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.052 visninger | Oprettet:

Hrimir Iceland TÝR -sadlen! {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Er der nogen der har erfaring med denne sadel? Hvordan er den at sidde i? Meget eller lidt støtte?

Jeg er ved at købe ny sadel til Áma da jeg fik solgt min anden hurtigere end forventet, og ville egentlig helst have en Pathfinder, men det er som om Áma er for bred til Pathfinder sadlerne.... Er der andre der har oplevet det samme?

Hrimnir sadlen ses her: (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hrimir Iceland TÝR -sadlen!
  • #1   18. jul 2009 Nicole
    Jeg har desværre ikke så mange penge.
    Jeg ville rigtig gerne have en Pathfinder, for jeg sidder rigtig godt i den, men den størrelse der hedder 30 er alt for smal til Áma. Hun skal i hvert fald have en 31 hvis ikke større, og det synes jeg virker meget stort, fordi hun kan passe en Draupnir med medium bom?


  • #2   18. jul 2009 Sille: Jeg har prøvet en Týr på Kóngur, og jeg syntes at den er rigtig god smiley .. Står nemlig og skal have købt en ny sadel smiley ..

  • #4   18. jul 2009 Så kunne det da være jeg skulle få avderød ud med den... Det er jo heller ikke fordi den er super dyr.
    Har I nogen fornemmelse af hvor stor den er? For der står på avderøds hjemmeside at den normale str. er 17,5, som svarer mere til en 17. Jeg vil kun have en 17, men det kræver jo at måsen kan være i den.


  • #5   20. jul 2009 Den er SUPER lækker og meget elegant!

    Jeg elsker i hvert fald min smiley


  • #6   26. jul 2009 Týr er en super lækker sadel. Man sidder rigtig godt i den, super støtte til benene.

    Jeg ville rigtig gerne have denne sadel, men den ligger desværre ikke på ponyen. Jeg har faktisk selv en pathfinder, men bom 32 SÅ de kan sagtens fås i brede modeller. Den er jeg virkelig glad for, man sidder godt og den ligger rigtig godt på hesten (kunne dog ønske mig en smule mere støtte ved knæet, men mest fordi jeg gerne vil springe lidt.

    Mht. at få avderød ud og lave en fremvisning, så hav en anden heste/sadelkyndig person med hvis du kan, for det er desværre ikke min erfaring at de har vildt emget styr på det de laver... Desværre var de også for nylig i tv i kontant for at have solgt en sadel der ikke passede og ikke ville tage den tilbage (kompliceret sag) Men De har nogle rigtig lækre vare og jeg ville ikke betænke mig med at få dem ud, andet end at man bør være kritisk overfor hvad de siger om pasformen på sadlerne.

    Der er desværre nogle forretninger der enten ved for lidt om hvad de laver og/eller går mere op i salg end om tingene passer korrekt til hesten.


  • #7   31. jul 2009 Salli
    Jeg er helt enig med dig omkring Avderød. Desværre er de bare den eneste forretning, der har så stort et udvalg af sadler i mit område. Har du så købt din sadel gennem severin-larsen?


  • #8   1. aug 2009 Nej jeg købte den brugt igennem "Jegaard"

  • #9   1. aug 2009 Salli
    Gid det var mig!! De er kun til salg i str. 30 lige nu hvis man vil have dem brugt.


  • #10   1. aug 2009 Ja, har heller ikke set en 32 siden... Men har du kigget hos jegaard.dk det kan være de har andre brede sadler. SYnes ofte de har et pænt udbud af pæne brugte sadler.

  • #11   2. aug 2009 Salli
    Ja, men jeg synes ikke der er det store for tiden... Jeg kigger jævnligt om der er kommet nye.


  • #12   2. aug 2009 Hmm du må nok være tålmodig, hvis du ikke vil bestille en sadel fra helt ny (det er jo ret dyrt) Håber ikke det haster meget med sadlen...

Kommentér på:
Hrimir Iceland TÝR -sadlen!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce