{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremvisning - Hvide ridebukser...
  • #1   29. jul 2009 Jeg tror ikke der er noget krav om at du skal have rigtige bukser på.
    Jeg fremviser selv i almindelig hvide busker, fordi jeg synes det ser pænt ud, det er også mere behageligt at have på.

    Me du kan godt fremvise i hvide ridebusker. Intet problem.


  • #2   29. jul 2009 der var et par stk der fremvidste i ridebukser da jeg var til kåring og tror godt man må men hvor strækt kan du løbe i et par stramme ridebukser... jeg kørte i føtex og købte et par dejlige hvide bukser sådan nogle med lommer på siden jeg gav 50 kr for dem

  • #3   29. jul 2009 Jeg har set folk fremvise i ridebukser indimellem, men jeg synes ærlig talt ikke det ser så godt ud. Jeg fremviser selv i et par lange hvide bukser. Som Stald Albrekt siger, så kan de fås Føtex til ikke så mange penge.

  • #4   31. jul 2009 Min holdning i forhold til fremvisning i hvide ridebukser er at ridebukser er noget man har på når man rider og kun når man rider!
    Mine de bedste mønstringsbukser har jeg faktisk også købt i føtex og er et par hvide cowboybukser med lidt stræk. Ellers har DV tilbud på dem i deres webshop...


Kommentér på:
Fremvisning - Hvide ridebukser...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce