{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

NU SKAL DET VÆRE !! {{forumTopicSubject}}

Ja, nu skal jeg bare tabe de 5 kilo ekstra..
Det er også svært at holde her i sommerferien, da man ikke får rørt sig så meget men prøver.

Jeg spiser rugbrød og yougurt til morgenmad og et stykker rugbrød med noget på.
Jeg tænker på ikke at spise for store potioner og tager en gang med masser af grønt.
Altså jeg rider her hjemme, men ikke så meget som efter sommerferien..
Skal til at løbe igen efter pause hver anden dag. Skal med min mor i motions center til november. Skal til fodbold efter ferien igen. Ridning igen efter ferien. Løber på hold efter ferien. Skal til september begynde igen som hjælpe træner på min mors gymnastik hold. I år ewr der to hold med en time til hver hold i træk.
2 timer i alt.
Jeg tænker på at spise sundt og varrigeret.. Tænker meget på motion og spiser altid et stykke rugbrød til morgenmad og frokost..

Hvad så har i nogle gode råd til mig?
Hvad gøre i ?
Hvor mange kilo skal i smide eller komme af med?
Hvad går i til af sport?
Hvor meget motion dyrker i og hvor tit og hvad?

Håber på svar fra mange ..
På forhånd tak !"


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU SKAL DET VÆRE !!
  • #1   30. jul 2009 Det er fordi jeg skal tabe mig dem. Da sundhedsplejesken har sagt noget med jeg har taget 18 kilo på 2 år. Derfor men, det var sidste år jeg gik ind til hende og blev målt og vejet. Jeg er vokset og nu er det kun 5 kilo der skal smides. Jeg synes også selv det er træls, da mine veninder ikke har det og kan spise og spise og tager ikke på, men også lidt fordi det er ikke altid at jeg kan få tøj jeg gerne ville have

Kommentér på:
NU SKAL DET VÆRE !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce