{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder-hø-kasser...?
  • #2   10. aug 2009 Jane... skal lige være sikker på designet smiley

    I brugte 5 kasser. En i bunden og en til hver side, eller hvad?


  • #3   10. aug 2009 Jeg bruger også den m europaller, dog uden bund. Jeg renser bare op i den jævnligt og da vi har sandjord er der aldrig vand i rammen.
    Vi bankede fire pæle i jorden, bandt pallerne på så de dannede en kasse og skar så stolperne ned, så de passede i højden til europallerne.


  • #4   10. aug 2009 Ved ikke om du kender sådan nogle store syredunke, hvide ikke sikker på hvad der var i, men de gittere som er tykke og har siddet rundt om disse dunke bruger vi hos os, der stor huller i og det passer med man kan smide en balle eller to i efter hvor meget de nu skal have, der ingen skarpe kanter og de kan ikke hænge fast, gnubber de sig op af buret ryger det stadig ned, af de ting vi har stillet det på, for ikke at stå på jorden, men ok at hive op på plads igen.
    Syntes det nogle psuper nogle ude på folden.


  • #5   10. aug 2009 Jeg har nogle jern bure, som er med små huller.
    Der godt nok ikke noget låg på, men det var da så det mindste.
    Der er meget små huller i vil tro 5x5 cm.
    jeg har tre og har kun brug for en.
    Hvis du ikke har fået en ide du kan bruge, kan jeg godt tage billede.


  • #6   10. aug 2009 Hvis du bare selv ville lave låget så er de bure jeg har samme princip, de kan også køres på en pallevogn. og høet er høvet fra jorden

  • #7   10. aug 2009 hævet selvfølgelig

  • #8   10. aug 2009 Spændende spændende folkens smiley

    Pointen var at kassen skulle have låg på eller lign, så hestene ikk bare kan gå i det fra toppen, så det, som Sara-Maria siger, forlænger tyggetiden smiley
    Så fjordhesten og de to shetlændere kan få fordelt deres 5 kg hø udover fx 6-8 timer fremfor 2-3 timer smiley

    - Men nogle af idéerne kan man jo bare selv sætte låg på, ikk?

    Tina, jeg er ikk sikker på hvad du mener, har du mulighed for at tage et billede ? xD


  • #9   10. aug 2009 Hej Silver ja måske lidt svært at forklarer
    (link fjernet)
    Tredje billed nedaf bag rasmus ikke det bedste billed smiley Men det er sådan nogle vi bruger.


  • #10   10. aug 2009 hm forkert link Sorry prøver lige igen
    http://www.hhrideskole.dk/6649318


  • #11   10. aug 2009 Haha, nej den er lidt svær at se gemt deromme bagved smiley

    Hmm, okay, det går nok, vi leger lidt videre med vores egen kasse og de ting som er bragt på banen smiley


Kommentér på:
Foder-hø-kasser...?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce