{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Halt på volte..:( {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Min Fjordhest har været halt i et stykke tid på sit højre forben. Dyrlægen har kigget på hende en gang og sagde at det var så lidt, at han ikke vil gøre noget ved det. Han ville dog sætte hende på slanke kur, da hun har været forfangen før og det godt kan påvirke benene. Nu har hun stået på jordfold og kun blive redet i skoven i en måned og da jeg prøvede at ride hende idag var hun stadig halt, ikke når hun var ligeud rettet men på volte.

Dyrlægen kommer igen engang i næste uge, men er der nogle der har prøvet det før, som ved hvad det kan være..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halt på volte..:(
  • #2   13. aug 2009 Min er også halt på volte, dyrlægen ve heller ikke hvad det er, men hun sagde at jeg bare skulle ride alligevel da det ikke så ud til at han havde ondt.. (:
    Min gør det også når han skal gå "normalt" tempo.. han har tendens til at løbe..


  • #3   13. aug 2009 Vil også sige prøv en kiropraktor, kan være hun kan mærke, hvis den låser et sted, kan godt give mild halthed. Og om ikke andet, er der sikkert noget, som der kan rettes igennem.

  • #4   15. aug 2009 ikke for at bekymre dig men min vallak marok havde det på samme måde med hvis man bøjer ham på volte halter han. og det er fordi han har gigt i koderne og det var det samme som du siger der så få den rønkent for DET KAN VÆRE GIGT

  • #5   16. aug 2009 Fossia startede med at være halt på volte, og hun havde gigt i første led i hoven, viste det sig. hun haltede ikke lige ud og på tur, men på volte.

    det blev kun værre og værre og til sidst haltede hun også lige ud


Kommentér på:
Halt på volte..:(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce