{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Hvad er din næste tatovering? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nyserrig for at høre hvad <b> din </b> næste tatovering ska være? :o)

Min ska være stjerner rundt om armen, med forbindelse til den jeg har på håndledet og slutte på underarmen.
Og den anden ska være en sommerfugl, som ikk er foldet sig helt ud med en tekst som beskriver hvad jeg har oplevet. :o)

Fortæl, Fortæl !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er din næste tatovering?
  • #1   25. aug 2009 Ja hvis jeg får sparet op og finder en ordentlig tatovør skal min næste være bogstaverne TWH (min yndlingsrace), men jeg ved ikke hvor endnu.

    Har allerede på skulderen og lænden og vil ikke have på maven, så ved ikke...?

    Kunne også godt tænke mig at have nogle kattepoter "gående" et sted, men ved ikke hvor...


  • #2   25. aug 2009 Tanja - hva med i nakken, foden el. håndledet? Det sådan nogle fine steder hvor den kan være simpel og pæn.

  • #3   25. aug 2009 Ja det lyder faktisk godt.

    Hvad med kattepoter? Nogen god idé?


  • #4   25. aug 2009 Har selv haft mine kattes navne i tankerne, eller forbogstaverne + kattepoter og så på læggen. :o)
    Har selv en firkløver på foden, og syntes virkelig det er pænt, og diskret på en fed måde, og mange smiler når de ser den. smiley


  • #5   25. aug 2009 Ja ned af benet kunne faktisk være fedt :o)

  • #6   25. aug 2009 Syntes læggen er en god flade til sådan en tatovering. smiley

    Håber du finder ud af hvordan og hvor det ska være, det er jo altid svært når man ska være helt sikker.


  • #9   25. aug 2009 Maria - jeg syntes stjernerne, tiltaler mig mest. Selvfølgelig er alle forskellige, men tror en engel med gode detaljer i den str. om mange år vil være lidt en plet bag øret. /: <b> MÅSKE? </b> er ikk sikkert, men ku jeg forestille mig. :o)

    Og kan godt forstå den ned af siden, dog an på mønster og str. :o)


  • #11   25. aug 2009 Maria . nej, ogs' min tanke. Så syntes jeg stjernerne er super flotte, feminine, og gode symboler. Ellers ville jeg heller ikk selv vælge det til at forsætte min tatovering. :o)



  • #13   26. aug 2009 Rigtig lækker tus, men desværre kan jeg ikke få min placeret samme sted. Har strækmærker dér, så det er nok ikke lige det bedste sted :o/

    Har tænkt på op af nakken, men mener at det er ulovligt at blive tatoveret på halsområdet?


  • #15   26. aug 2009
    Ska ha en på begge fødder, med mine forældres fødselsdato ..

    en sommerfugl i øret...

    og en i nakken (:


  • #16   26. aug 2009 Tanja - nakken el. øret mener jeg altså ikk er ulovligt. Selvom man siger halsen og op, så tror jeg det er ment den del af halsen der er foran. (MÅSKE) Men jo ellers er det det ulovligt fra halsen og op og håndledet og ud. :o)

    Tripbaby2006 - hvorfor fødselsdato? Jeg valgte nemlig min firkløver for den var en betydning for far, mor og søster + mig selv på en diskret og feminin måde. :o)



  • #17   26. aug 2009 Jeg har en del jeg skal have lavet..

    Bl.a:

    Min afdøde kat Louis' navn, ved ikke hvor endnu..
    Begge mine hunde, en på hver overarm..
    Vores bryllupsdato på venstre overarm..
    Min mands navn (stavet rigtigt) på indersiden håndleddet.
    Hvis jeg får børn, deres navne..
    Muligvis en pote for af hver af mine dyr..
    En hestesko, ved anklen..
    Måske en tribal på benet, til at dække en masse ar..
    Nogle stjerner som symboliserer dem i min familie der ikke er her mere..
    Tazz fra de der tegnefilm, da det er mit "kælenavn", og så med Tazz og fødselsdato nede under, nok på skulderblad eller fod..
    Mit stjernetegn, ved ikke hvor endnu..
    Og så mine og min mand initialer i nogle hjerter der er "flettet" sammen..

    Så der er lang vej endnu til jeg er færdig, og der kommer nok nogle flere på..


  • #18   26. aug 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

    Det er ulovligt på hals/nakke og op efter..
    + på hænder .. (:


    De gamles fødselsdato, er noget jeg altid har haft i tankerne..
    Vil gerne kunne mindes dem, og de gode dage vi altid har haft,
    som også har været på deres fødselsdage ..
    + der er nogen andre lidt mere privatew grunde.. (:


  • #19   26. aug 2009 Tripbaby - Det vil jeg undersøge, for ellers er det åbenbart normalt at være ulovlig. :o) Jeg tror det menes at det er det stykke hals du har foran, og ikk nakken.

  • #20   27. aug 2009 https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=59329

    Her er der nogle regler...

    Men der er mange som får lavet der alligevel, og det "sjove" er, at det er lovligt hvis den bare er lavet i udlandet, så det skal man bare sige at den er...

    Jeg har selv på hænderne, lige ved tommelfingeren, endda på begge hænder..
    Og jeg skal muligvis også have noget på halsen..
    Og min mand har en på halsen...

    Men nu er det jo heller ikke sådan, at politiet stopper en for at være tusset der.. smiley


  • #21   27. aug 2009 jeg skal have skrevet ''Beier''
    på mit håndled (:



  • #22   27. aug 2009 Team Nysted - Cita & Rikke. <

    okay ..
    mange får det lavet selvom det ikk er lovligt..
    ved tatovøre i aalborg, skal man bare komme efter lukketid..
    så gør de det gerne..

    + mange er hjemmelavet ... har 4 kammerater der tatovere på hjemmeplan. nogen bedre end andre.. men de er jo os ligeglade med reglerne .. (:


  • #23   27. aug 2009 Tripbaby - nu jeg aboslute ikk tilhænger af hjemmelavet ! Håber mere det går galt el. de bliver grimme, så kan man ærlig talt lære det !

Kommentér på:
Hvad er din næste tatovering?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce