{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Michael's elsker? {{forumTopicSubject}}

Kilde: Tv2


Det forlyder, at den afdøde Michael Jackson hvde en hemmelig homoseksuel elsker, inden han døde.

Nu står en mand frem, der hævder at være Jacksons kæreste. Han siger, han er helt knust efter deres korte romantiske affære endte så tragisk.

Jason Pfeiffer, der arbejder hos Michaels dermatolog Arnold Klein, siger, han føler sig helt tom uden sangeren.

Han sagde: "Jeg har mistet min sjæleven. Det er meget svært at beskrive det tab, jeg føler - men der er noget, som er helt tomt i mit hjerte".


Foto: BANGDen 35-årige Jason hævder, de først blev venner under en række lange telefonsamtaler, der udviklede sig til hemmelige møder i hans bil, når Jackson skulle have et lift hjem.

Han sagde: "Vores første date var i min bil. Vi kørte en tur, snakkede og havde det sjovt".

"Vi blev nødt til at være sikre på, at vi ikke blev opdaget, så selvom daten var kort, fordi jeg blev nødt til at køre ham hjem, inden der var nogen, der lagde mærke til noget - så troede jeg at der ikke var en sjæl, der vidste noget. Jeg har siden opdaget, at der var andre, som kendte til sandheden".

Jason hævder også, at han var i regelmæssig kontakt med Michael lige op til sangerens død.

Han siger, han blev ret bekymret, da Michael begyndte at opføre sig underligt - og han hævder, at Michael var begyndt at sige farvel til venner og familie.

Han fortæller det australske magasin Woman's Day: "Han ændrede sig fuldstændig de sidste to uger. Han var meget religiøs, meget dramatisk og udmattet. Han sagde farvel ugen før, han døde. Alle syntes, det var lidt skræmmende".

"Michael tænkte meget på Gud til sidst".





JEG TROR IKKE PÅ DET!!!!!!
Der er nemlig også 8 kvinder og 9 mænd, der har sagt at de var Michael's elsker, såå jeg tror ikke på det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Michael's elsker?
Kommentér på:
Michael's elsker?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce