{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
314 visninger | Oprettet:

regndækken {{forumTopicSubject}}

hej alle fjordfolk
er ved at finde ud af om jeg skal vælge at lægge regn dækken på min fjordhest her i vinter han er ikke vant til at gå med dækken så vil nøjes med det han plajer at få en rigtig tyk vinter pels men synes det er lidt træls at komme ud til en våd hest synes også det er synd for ham selv om han sikkedet er lig glad
så nu er det jeg sprøger hvad bruger i til jeres fjoller bruger i dækken over hoved eller bare regn dækken eller slet ik noget. han sveder meget når jeg rider ham så vil tro han kommer til at fryse vis jeg så sætter ham ud i regnen bag efter er det bare mig der er pylret
hilsen maria

ups det blev vist lidt langt håber i overlever smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regndækken
  • #1   4. sep 2009 Jeg bruger rengdækken til min når han har sin pels pga han har haft værtet meget syg for under et år tilbage så er mest for at han ikk ska blive det igen...
    Men han bliver klippet igen her til vinter da jeg ska ride i ridehus nogen gange om ugen opg på bane resten a tiden så for at han ka komme ud efter ridning klipper jeg ham og lægger dækken på ham.


  • #2   5. sep 2009 mine går med regn dækken de fik dem på igår

  • #3   5. sep 2009 synes slet ikke du er pylret (: Jeg smed også regndækken på min, og senere skal han have vinterdækken (måske barberes).

  • #4   5. sep 2009 får bare hele tiden af vide at det er en fjordhest den har lang pels og fryser ikke og alt det ved jeg men synes det kunne være rart at komme ud til en tør hest
    han fik dækkenet på i dag var lidt sjov at se på ham og de andre heste han måtte forsvare sit dæækken de andre som normalt også går med dækken ville lige smage på det men så blev han sur og gik sin vej så håber det kommer til at gå godt han skal ikke baberes da jeg rider på udøres bane hver dag så synes jeg det vil være synd så nøjes lige med det her i år så ser jeg til næste vinter hvad jeg gør


Kommentér på:
regndækken

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce