{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Ravel {{forumTopicSubject}}

ja ja, mig igen.... men er så bekymret for min bamsefar...
jeg var ude og se kåringen i ringe i søndags, og der så jeg en plag på samme alder som Ravel, og den så altså bare så godt ud.... Ravel ser slet IKK sådan ud, han har derimod tyk underlig vommet hængemave og så er han sådan ligesom indsunket i siderne bagtil... lidt svært at forklare, men håber i får en ide om det...
han har jo som sagt fået diverse ormekur og har lige fået tjekket en gødningsprøve, som slet intet viste...
han bliver fodret med OMEGA 3 JUNIOR FRA VIDEBÆK..og ifølge deres foderplan skal han ha ca 2 kg i døgnet + omkring 6 kg hø.... det har han nu fået i ca 1 måneds tid, og der er ingen synllig forandring....
dyrlægen har tjekket tænder, hjertelyd osv...
nu snakkes der om at han skal ha taget nogen blodprøver for at se hans organ tal... kan han ha forhøjet stofskifte eller anden mangel...?
det er heller ikke den vilde energi han har, og en så ung hest skulle vel løbe rundt på folden og fjolle?
kan det være halm han ikk kan tåle, han spiser nemlig meget af det han står på...
Jeg blir simpelthen vanvittig af at tænke på hans tilstand hele tiden, og hvis nu at han ikk har det godt, det kan jeg sgu da ikk være bekendt....
karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ravel
Kommentér på:
Ravel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce