{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Masta og weatherbeeta dækkener
  • #1   30. sep 2009 hvis du har en smal hest synes jeg umidelbart ikke at de to dækkener ville være det perfekte valg...

    især weather beeta bruger MANGE til deres brede/store heste...

    begge dækkener synes jeg er store i størrelsen, både i længde og brede..

    jeg har str. 155 i begge to, og synes de virker et nummer længere end andre dækkener.. plus de er bredere i halsen


  • #2   30. sep 2009 Ok tak for svar. Det havde jeg desværre lidt på fornemmelsen. Men de to modeller jeg har set på har høj hals eller halv hals, hvad man nu kalder det. Mit håb er jo så at det er med til at de ikke bliver for store i halsåbningen. Det er også noget skidt at købe dækken på nettet, men netop disse to dækkener fåes til en rigtig god pris i England.

  • #3   30. sep 2009 ja det har du ret i at de fåes til en rigtig god pris i england...

    men lov mig at du har et "ekstra dækken" liggende i tilfælde af at de ikke passer hvis du køber dem...

    det positive er så at hvis du køber dem der ovre, kan du nok sælge dem her hjemme, uden du mister forfærdentlig meget på det, idet de er så billige der ovre


  • #4   30. sep 2009 Jo jeg har det han går med nu. Det passer ham fint, men desværre lider han meget af kløe og går nu med et bucasdækken som er fyldt med hår indeni. Jeg vil derfor gerne have et med glat for. Vil bare ikke ofre en formue på overgangsdækken, da de jo ikke går med det forfærdeligt længe. Men det skal jo sidde ordentligt alligevel smiley

    Spørgsmålet er jo så bare om de er så store at jeg skal helt ned i en 125? Synes bare næsten ikke det kan være rigtigt til en hest, selvom han er lille.


  • #5   30. sep 2009 Altså jeg vil forslå et bucas dækken, det er godt til smalle heste.

  • #6   30. sep 2009 Som jeg lige har skrevet, så kan han ikke gå med bucas, men jo de er rigigt gode i pasformen til ham. Jeg skal have et med glat for, da han klør helt vildt hvis der er uldent eller fleecefor i et dækken.

  • #7   30. sep 2009 jeg vil ikke anbefalde wearterbeeta, jeg købt et til min sidst vinter og til min smale hest lå det rigtig elendigt oppe ved halsen, den kæmpe store hale klap gjorde at hun ikke kunne løfte hale ordenligt når hun skulle tisse så hendes hale blev virkelig ulækker. Og efter en uges tid var der allerede flere huller i det...

    jeg har lige købtet Hansbo event basis med halv høj hals med 100g for og glat invendigt det ligger super godt ved halsen og min som ellers bliver ekstrem hurtigt slidt på skulderene har ikke et eneste tegn på skulderne at atgå med det. det koster omkring 600kr i DK..


  • #8   30. sep 2009 Ok tak for det. Jeg kender ikke Hansbo, men vil da lige prøve at søge det på nettet.

  • #9   1. okt 2009 jeg sys det ligger super godt hansbo og jeg er rigtig glad for mit net op også fordi jeg er glad for det glatte for invendig.. smiley

  • #10   1. okt 2009 Tak for hjælpen allesammen. Problemet er løst. Bucas laver åbenbart også dækkener med glat for, så jeg har lige købt et idag.

Kommentér på:
Masta og weatherbeeta dækkener

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce