{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Hitte killinger søger et nyt hjem {{forumTopicSubject}}

To vidunderlige killinger søger et ny hjem. En hun og en han kat. Begge helt grå.
De er lige nu ca. 5 uger, vi fandt dem da de var 3-4 dage. De var blevet sat af i vejkanten, uden deres mor, resten var blevet kørt ned.
De er begge meget legesyge, friske og udviser helt normal katte adfærd. Mine to hun katte har opdraget og passet dem i bedste stil og jeg har givet dem mælk. De lærte i en alder af 3 uger, at gå på wc og har siden selv gået på wc!!!

Jeg ønsker ikke at skille dem af og søger derfor et hjem som vil have dem begge.
Jeg giver dem ikke væk som uden dørs katte i by zonen. Skal de være uden dørs katte skal det være på landet eller i mindre bebyggede områder/små byer.

Når du tager i mod disse katte, vil du indgå aftale om at begge katte skal neutraliseres! Dette er et krav for overtagelse af disse to små bøller.

Havde jeg ikke i forvejen 4 hitte katte, så havde jeg med sikkerhed beholdt disse to skønne killinger.

Alle dyr fortjener en ekstra chance. Det fik disse to og de er nu klar til at få et godt og tryg hjem resten af deres dage. Måske har du dette hjem??
RING TIL ANNE PÅ 61607541


Se dem i mit fotoalbum:
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=192487




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hitte killinger søger et nyt hjem
Kommentér på:
Hitte killinger søger et nyt hjem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce