{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

Føllepigen er syg.. =( {{forumTopicSubject}}

Jah min nu snart 2 måneder gamle følle pige er nu syg for anden gang dog denne gang er det ret alvordligt dyrlægen er ikk sikker på hvad det er =( hende ben er mega hævet og hun støtter ikk på det.. hun er kommet på sygfold og hvis hun ikk ahr de bedre imorgen skal vi på dyrehospitalet.. =(

Hvis det er rigtig slemt kan hun få bukkehov og ja som sagt dyrlægen ved endnu ikk havd det kan være mega øv.. =(

Men har taget den værste mulighed i tankerne og er klar til og køre hende afsted imrogen tidlig =(

Øvøvøv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føllepigen er syg.. =(
  • #1   10. nov 2009 hvad er bukkehov?

    ej hvor trist krydser alt hvad der kan krydses på at hun bliver rask god bedring herfra=)


  • #2   10. nov 2009 sikke ærgeligt.. håber det snart bliver bedre...

  • #3   10. nov 2009 bukke hov er noget hvor senen er for stram eller slap han ikk huske hoven så sådan enten lige ned eller næsten lige ned.. hvis en hest har det skal de for det meste have en obration som for det meste kan hjælpe dog ikk altid.

  • #4   10. nov 2009 Åh nej det er jeg godt nok ked af at høre søde. Sikke noget frygteligt noget. Krydser fingre for at det ikke er alvorligt og at hun bliver ok igen. Det var dog noget uheldigt noget.

    Jeg tror virkelig at i år er et ulykkes år for alle. Jeg har aldrig haft så uheldigt et år i stalden som i år- Syzette mistede sit føl under foling. En af hopperne der blev ifolet sidste år folede også et dødt føl (ikke efter Squire). Max fik en større skade ved at komme i hegnet lige da jeg fandt ud af at jeg blev nødt til at sælge ham. vi havde en omgang ringorm i stalden lige da jeg skulle sælge 2 heste. I foråret havde de alle en slem omgang forkølelse med gul snot hængende. årha. håber at vi har fået alt for i år og de næste par årtier så er 'heldige' igen smiley Og der er sikkert mere som jeg har glemt.

    Ja og hos dig med føllepigen før som du skrev, og Goldi da hun kom. osv osv. iiih nej altså.

    En anden af mine veninders ponyer løb sig selv i døden i panik på Rømø. Hun løb ud i havet og blev ved med at svømme til hun druknede og de fandt hende på stranden næste dag.
    Det er skisme uhyggeligt! :S

    Håber på al lykke for følle og alle dine andre heste og dig selv smiley


  • #5   10. nov 2009 nurh hvor synd smiley håber da det går godt


  • #6   10. nov 2009 prøvede lige at finde et billede. Her et 1års føl højre forben:
    http://www.sundehove.dk/data/sundehove.dk///bukhov-foel.jpg


  • #7   10. nov 2009 arh men venstre da xD jeg er en dør

  • #8   10. nov 2009 Jah det er et spurt uheldigt år.. goldi ja som hjem emd sin skade emn nu endelig er rengående efter 4 måneder med sin skade som dog er blevet super fin..

    Følle var jo også syg fpr en måned siden hvor hun var med høj feber og sløv men frik igen kort efter sin pensilin og det hele =(

    Og ja nu dette.. men 7-9-13 er der ignen af de andre heste som fejler ngoet pt..

    Men ja meget uheldigt år min veinde her måtte aflive sine 2 heste her i efteråret.. =(


  • #9   10. nov 2009 syndtes altså også det har været et dumt år

  • #10   11. nov 2009 ja det har været et dumt år

    jeg måtte sige farvel til min lille fanny og nu er magnus skadet med en sene der er skårdet over i det ene bag ben smiley


  • #11   11. nov 2009 Jah nu er jeg kommet hjem fra en lang dag på dyrehospitalet med følle som så nu er indlagt det var en hovbyl hun havde som sad meget højt oppe.. så håber vi på hun ikk få bukkehov..

    Både og og følle tog det elelrs super


  • #12   11. nov 2009 årh det var dejligt at i fandt ud af hvad det var. Og 'godt' at det var en hovbyld og ikke senerne det var galt med - endnu. Masser, masser af foldtid til den bette så hun kan få strakt ud igen.
    Opdater endelig når hun kommer hjem/du ved mere. Håber at hun bliver tip top igen.


  • #13   11. nov 2009 jah pt nå hun helst ikk røre sig så meget har fået boks ro og skal ud og vasket flere gange om dagen men ja dyrlægen ville ringe imorgen og sige hvordan det går..
    Heldigvis tog goldi det i stiv hov og var rolig som en klippe hun er ellers en hest som tit stresser men hun var bare så rolig opførste sig som en top opdrager hest..


Kommentér på:
Føllepigen er syg.. =(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce