{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

At sige farvel {{forumTopicSubject}}

Vi har næsten fået solgt vores hingst. En fantastisk dejlig hest, med stor personlighed og den smukkeste bygning jeg nogensinde har set.
Det gør virkelig ondt i hjertet, da han har været ved os i mange år hvor jeg har skullet træne ham en hel del. Styrkur har fungeret som min fars ridehest, men da min far ikke rigtig bruger ham nok, mente han det var på tide at han kom videre til en der kunne udnytte hans enorme potentiale. Jeg fik tilbuddet imellem ham eller min øjesten Stólpi, men der var der jo ingen tvivl om valget. Nogen vil måske mene det er dumt, men jeg ville hundrede gange hellere beholde min bedste ven i verden end enhver første klasses hingst.
Heldigvis skal han hen til en fantastisk sød kvinde, der nok skal give ham en masse kærlighed og forkæle ham til han næsten ikke kan stå på sine ben ;o) Det var bare så sørgeligt at se blikket i min fars øjne, da dyrlægen sagde OK i handelsundersøgelsen. Styrkur har været min fars 'baby' ligesiden han kom ned fra Island, og de to har satme haft en masse gode tider sammen.
Puha, jeg kommer til at savne den dejlige hest (o:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sige farvel
  • #1   13. nov 2009 Årrrh puuha, det lyder ikke rart smiley

  • #3   14. nov 2009 Team FE
    Lige præcis. Og han får sikkert et fantastisk liv hos hende der køber ham, hun er simpelthen så sød. Så ja, jeg må bare leve med det ;o)


  • #5   14. nov 2009 Jo jo, det gør han. Vi har ikke gjort så meget ud af det, men han har da bedækket en 15-20 hopper i år (o:
    Han avler simpelthen de lækreste føl i verden. Det kan jeg sige dig, da vi både har 0-1-2-3 års efter ham :oD De er SÅ lækre, både bygning og gangartsmæssigt.
    Men vi har som sagt ikke gjort en masse ud af det med at reklamere og tage ham til stævner, da min far ikke er typen til den slags og heller ikke havde tid.


  • #7   14. nov 2009 Team FE
    Lige præcis ;o)
    Det som vi også går/gik meget op i med Styrkur, var at han går godt uanset om han har haft en pause på flere måneder, eller er redet til daglig. Han er ikke ligesom Garri eller en eller anden top kåret hingst der er blevet trænet i flere år og først opnået sin top kåring som 10-11 år fordi den er blevet trænet så meget. Styrkur ser fantastisk smuk ud selvom han er fyldt med mudder og har filtret hår og mangler muskler xD Hans gangarter er der ALTID, så han går både fantastisk og ser smuk ud af ren natur. Det syntes jeg er en fantastisk god egenskab ;o)


Kommentér på:
At sige farvel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce