{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

dumme post og dumme skat {{forumTopicSubject}}

ja dette er et brokke og ynke indlæg lige fra min side af.
i fredags da jeg tømte min postkasse, lagde jeg mærke til at alle brevene og alle reklaemerne var revet itu eller krøllet helt sammen.
Selvfølgelig lå der også et brev fra skat, som var revet midt over, men lige hang sammen i det nederste af konvolutten, og den ene del var krøllet helt sammen.
Jeg går indefor og åbner det fuldstændige ramponeret brev og kan se at det er en skatteopkrævning på 950 kr som skal betales inden 14 dage, men jeg kan ikke betale den, for girokortet er revet midt over, gik dog ned i banken for at prøve, men bank damen forklarede mig meget pænt at hun ikke kunne bruge dette girokort til noget, og jeg skal havde en ny.
Så jeg finder et kundeservice nr til skat, og ringer og klager min nød, jeg ender med at blive stilt rundt til tre forskellige mennesker, og ender hos dame, som jeg så fortæller hvad der er sket og at giro kortet er ødelagt pga posten, jeg vil derfor gerne havde et nyt hvis det kunne være muligt.
Der begynder damen at grine i telefonen, hvorefter hun siger: ja den er god og hunden kan vel også finde på at spise det en anden gang. hvorefter hun lagde på ?..

Hvad nu står jeg tilbage med et girokort jeg ikke kan betale med og ved egentligt ikke om man kan klage over postvæsnets dårlig behandling af mine post ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme post og dumme skat
  • #2   21. nov 2009 du kan godt klage over dårlig behandling af post men tror ikke der sker noget smiley du kan oxo klage over den behandling du fik i telefonen fra dem på skattekontoret for det er bare så svinsk at få den tone har selv prøvet det fra el da min hund virkeligt åd min girokort til elregningen smiley prøv at ringe til skat igen og får du hende i røret igen beder du om hendes navn så du kan klage og samtidigt beder du om et nyt indbetalingskort håber at det muligvis kan hjælpe eller at du finder ud af det på anden måde smiley

  • #3   21. nov 2009 netbank er en løsning så koster giroer heller ikke en bondegård at betale. Jeg synes generelt der er en dårlig behandling af yngre mennesker i store virksomheder og i det offentlige. Efter jeg er blevet ældre fået råd til nyt tøj og min mand er blev færdig som læge bliver jeg behandlet pænere....klamt, alle skal sgu behandles lige- men sådan fungerer verden desværre ikke.

  • #4   21. nov 2009 jamen der mangler noget af giro nr som er blevet revet af, så kan ikk en gang bruge netbank desværre

  • #5   21. nov 2009 søjde tag ned på skat og hammer en hånd igennem bordet og fortæl at den behandling du fik der ikk er acceptabel... og derefter ville jeg tage ned og snakke med den lokale postmester...

    4*Knuz jalle

    Ps.. tag så lige og retuner mine opkald smiley


  • #6   23. nov 2009 skat ligger faktisk ikke så langt væk fra mig. så det skulle være jeg skulle møde op hos dem

Kommentér på:
dumme post og dumme skat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce