{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest transport fra Island til DK
  • #1   23. nov 2009 + den ulidelige ventetid i billund lufthavn .. xD

  • #2   23. nov 2009 Kæft mand hvor har jeg siddet længe der om natten og være ved at dø! xD

  • #4   24. nov 2009 Sidder faktisk lige her med alle papirerne.

    Jeg fik én vallak hjem i September i år og der gav jeg :

    8000,-kr for Fly
    370,-kr Afhentning fra sælger/transport til Fly
    2050,-kr Fortoldning/Vet/Service/Terminal gebyr
    3943,-kr Import moms af 1 stk vallak (en % del af hestens værdi)
    ----------
    14.363,-kr Alt incl

    Og vi brugte ca 5 min på at ordne papirer i Billund og da vi kom tidligt, var vi nr 7 i køen til afhentning, så vi ventede kun i ca 30 min så fik vi lov at kører ind og hente ham smiley
    Så det kan godt betale sig at komme tidligt..
    Og i ventetiden stod vi og snakkede med andre som skulle afhente, ganske hyggeligt, og spændende at hører hvad andre de har købt hjem.



  • #5   24. nov 2009 Tak smiley

    Har forelsket mig i en hingsteplag derovre. Men har vidst ikke råd lige nu hehe, så mon ikke der er endnu en lækkerbasse når jeg engang får råd he. Synes jeg der bliver ved med at komme hele tiden. Den vil jeg ha, den vil jeg ha, hmm den er også sød haps. osv.

    Kunna godt forestille mig den lange ventetid hehe


  • #6   24. nov 2009 Det kommer an på hva hesten koster, jo dyrere den er, jo dyrere er transporten . Vildt sygt . Jeg har lige fået min hjem, det kostede 15.000

  • #7   24. nov 2009 Den koster 11.000 kr. ca.

  • #8   24. nov 2009 Min stod til 6000 og der kostede det så 15.000 så det er nok lige tanden mere end det smiley

  • #10   25. nov 2009 jeg ventede i 4timer derovre da flyet var forsinket..men jeg fik 2 hopper hjem det kostede 19.270 og så hentede vi dem selv og kørte dem hjem til sjælland. men jeg har tidligere boet på island i over et 1 derfor den billige pris, de kalder det vidst flytte gods..det var hopper til 24000 og 37000 jeg købte smiley
    det var i 2007 jeg fik den hjem smiley


Kommentér på:
Hest transport fra Island til DK

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce