{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Har min blondie stress? Brug for råd {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Jeg har en super dejlig vallak på 12 år, han er rigtig lækker at være i "selskab" med, og alt i alt er han en rigtig artig hest!
Jeg har haft ham i snart 5 år - derfor kender jeg ham efterhånden ret godt, og i løbet af det sidste lille stykke tid kan jeg mærke at han har ændret adfærd, som godt kunne tegne på en form for stress, men jeg er bestemt ikke sikker!


Inden for dette år er der sket nogle forskellige ting, som jeg lige vil skrive:
1) Han var<b> på HMS ridelejr</b> for at lære nye ting og blive opdraget lidt på.
2) Vi <b>ændrede ridemetode til western</b>, tilsyneladende elsker han det, men der er mange nye ting at lære.
3) Vi står i en lille stald, hvor der på det seneste har været <b>ret mange udskiftninger i både heste og mennesker</b>, og sådan var det ikke det første år vi stod der.

Hans ændrede adfærd kan jeg bla. se ved at han:
1) Varierende fra dag til dag bliver meget <b>sur når man rør ham på maven</b> (eks. for at fjerne mudder).
2) <b>Han tænder hurtigt op og bliver meget meget hidsig og vild,</b> igår var det så slemt at min mor måtte droppe skovturen på ham, og istedet sætte ham ind.
3) Forleden da min mor og jeg var igang med at sadle ham af<b> der stak han af, </b>med sadlen hængende under maven i fuld galop. - der var han også hidsig over nogle cykler.

Der er flere helt basale ting der er røget over på et skråplan, I starten da jeg fik ham var han meget meget doven og svær at få til at gå frem, men samtidigt meget lydig. nu er han det fuldstændig modsatte, og jeg er i syv sind!
Har han stress?

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Har min blondie stress? Brug for råd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce