{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undervisning - spring
  • #1   7. dec 2009 jeg har en 5-års DSP pony.
    den er dog først blevet redet til her i 2009.
    men vi red til 5-års championat i spring, hvor finalen gik i LA. - og vi vandt smiley så på under et år er hun gået fra ikke at have rytter på ryggen, til at vinde LA til championat! (:

    jeg bliver trænet af Birgit Kristensen, som bor i Nibe i nordjylland! hende burde du prøve, hun er SÅ god til ungheste. smiley hun har også avlet og opdrættet Anemone, som hun hedder min 5 års.


  • #2   7. dec 2009 okay . tak for jeres svar.
    ikke for at komme med kritik af den underviser jeg har. men engang imellem når persomen er i dårligt humør går det udover mig og jeg får afvide at jeg ikke kan ride. og ugen efter kan personen rose mig til skyerne. er lidt træt af personens humør svingninger.

    ASSI -nydamsmr.milan - hvad hedder den underviser du skriver om ?


  • #3   7. dec 2009 synes virkelig godt du kunne overveje birgit smiley hun har også selv lavet rytter til landshold nivau. (:

  • #4   7. dec 2009 jeg har ikke lige læst hvad du har skrevet .:)

  • #5   7. dec 2009 jeg regner os med at skal bruge birgit her til jeg er færdig med skolen, for hun bor kun 10 km fra der hvor jeg bor, så kender hende godt, og ved godt hvor dygtig hun er og hvor gode alle hendes ryttere er blevet smiley

    ASSI -nydamsmr.milan - jeg prøver lige at se hvad hende ulla er for en . det er ikke lige en jeg kender smiley


  • #6   7. dec 2009 ja nemlig . man kan altid komme afsted og finde ud af hvad man vil. og hvem er alle de undervisere der er som man føler man bedst kan sammen med og føler størst forståelse sammen med smiley
    - men mange tak for forslaget af underviserer. den der jessie er godt nok fin smiley


Kommentér på:
undervisning - spring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce