{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  military og jagt i D9
  • #1   7. dec 2009 Umiddelbart vil jeg tro at det eneste military er i kragelund. I år var det omkring kr. himmelfart.

    Med hensyn til jagt, så ved jeg at der arbejdes på en begynderjagt om sommeren i marbæk og en hubertusjagt med lidt mere go i end i år, men med jagter tror jeg man skal melde sig ind i en jagtforening, for at få alle buddene


  • #2   8. dec 2009 ja men hvis man skal være medlem af jysk jagtforning skal man blive inviteret eller ride to af deres jagter hvor en ven inviteret en med, sys den er lidt svær

    holder tobøl ikke military mere ??

    den hubertusjagt som blev holdt i marbæk i år var jeg med at lave og den var da rigtig fin så alle slag rytter alle kunne jo springe springene. det var jo for alle


  • #3   8. dec 2009 Jeg har aldrig hørt om at tobøl holder military, men derimod en derby springklasse til deres stævne.

    Med hensyn til jagtforening, så må du ud og tigge invitationer smiley Tror nu ikke det er så svært, bare skrive eller ring til et af bestyrelsesmedlemmerne, så tror jeg du bliver inviteret ud til en kigger, hvor de vil se dig lidt an, og derefter er jeg sikker på at du bliver inviteret med på hesteryg.

    Jeg var med i marbæk, og ja, den var fin som en begynderjagt, men jeg må indrømme at jeg savnede lidt mere, evt bare længere med flere spring, men ja, alle skal kunne være med. Jeg snakkede med Irene Holm i dagene efter jagten, og hun fortalte om de andre jagter, men jer tror måske de bliver arrangeret i jagtforeningens regi, f.eks. havde de jagt i marbæk 3. oktober.


  • #4   8. dec 2009 ja det høret jeg noget om de havde så osse nogen af de spring de havde lavet meget flot smiley

    men håber på at kraglund osse holder military i 2010


  • #5   8. dec 2009 Følg med på www.rytterfolketikragelund.dk


Kommentér på:
military og jagt i D9

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce