{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Hjælp aggressiv unghest {{forumTopicSubject}}

Jeg har virklig brug for hjælp.
i dag skulle jeg ud og træne med min unghest. Først gik jeg ud på banen og løb lidt der. Da jeg så slap ham løs begynde han at sparke og bide ud efter mig jeg kunne overhovede ikke nærme mig ham, det ikke første gang det er sket i sommerferien var der 2 piger som trænede med ham på banen han blev sur g ville ikke have nogle i nærheden af ham. så gik der langtid og han blev vandtil mennesker igen, men så idag gik jeg dig ud g han sparkede og bed efter mig. Jeg tænkte en lille tur i skoven ville gøre ham god igen men nej, jeg måtte ikke røre ham, han bed sparkede og angreb mig jeg var midt ude i skoven og kunne ikke nærme mig ham, så jeg fik hjælp af en der hedder steen som kom og hjalp mig tilbage med ham.
jeg skal ud og gå med ham i morgen men er blevet rigtig bange for ham. Hjælp han betyder alt for mig hvad skal jeg gøre? ); håbr i kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp aggressiv unghest
  • #1   17. jan 2010 tak.

    vil også håbe det går bedre..


  • #2   17. jan 2010 det lyder extrem´t voldsomt, men du kan også tænke lidt på hvordan det ser ud ude på folden når der kommer en ny i flokken, du er nok ikkeny men han prøver bare at tage føringen ;D han vil være flok leder, det an være du ikke har sat dig nok i respekt, jeg siker ikke du skal slå ham og alt muligt, men når han sparker "sparker du igen" eller klapper ham en, det ville jeg gøre, jeg slår ikke min hest ellers men hvis den sparkerud eller bider ud efter mig så gør jeg for det finder jeg mig ikke i smiley

  • #3   17. jan 2010 Det er rigtig nok hvad *den lykkelige hingstejer* siger. En unghest, som er (med alt respekt for hesten som sikkert er så sød så sød) syg i bolden, bliver altså til en fryserhest smiley

    Det med HMS bliver nok lidt svært, hvis hesten ikke vil noget som helst. Men måske skulle du endten træne, ja noget tillid, ellers til en prof. som kan det med problemheste.. Det ville jeg i hvertfald have gjort..


Kommentér på:
Hjælp aggressiv unghest

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce