{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Problemer med at vedligeholde træning! {{forumTopicSubject}}

Som sagt ^ så har jeg SERIØST problemer med at vedligeholde min træning sammen med Ofeig
( http://hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=136112 )
fordi det er så hunde koldt.. og nok også fordi at det nu går lidt nedadbakke så syntes jeg jo ikke det er lige sjovt at træne med hende, og så går det jo først og fremmest bare mere ned ad bakke smiley Der er sikkert ogs andre der har det sådan, men JEG får det virkelig dårligt med det og jeg føler jeg svigter hende og faktisk også mig selv smiley
og så er jeg jo sådan en person som tager det meget personligt når hun viser at hun allerhelst vil være hos hendes flok som er 40 m. væk fra ridebanen, hvilkede jo er klart hun viser, når hun jo ikke har særlig meget tillid til mig fortiden.. så er jeg rigitg træt af at jeg ikke tør ride ud på hende før jeg får hjælp fra min træner som selfølgelig ikke har tid pågrund af en masse smiley

jeg har egentlig ikke rigtig noget spørgsmål .. har barebrug for at sige det til nogen /:

Mvh Anna Sofie F.V


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med at vedligeholde træning!
  • #1   28. jan 2010 samme her, har heldigvis hesten hjemme, men vi har hverken ridehal eller ridebane, og alt er sneet til, også traileren, så mig og hesten er også på standby med hensyn til træning pt.

    utrolig frustrerende.. ;/


  • #2   28. jan 2010 Jeg kan godt forstå din frustration......Jeg glæder mig også til bedre vejr. Jeg skal påbegynde akademisk undervisn. men underviseren ville først komme i feb da vejret var så dårligt.....Hmmm når man så ser på vejrudsigten så har det lange udsigter...Øv altså TØ SÅ SNE!!!!!

  • #3   28. jan 2010 jeg har samme problem, dog kører vi i ridehal i ny og næ, men det er ikke nemt at ride når banen er frosset og dækket af sne smiley

  • #4   28. jan 2010 Jeg forstår din frustration fuldt ud...

    Lige nu får jeg heller ikke trænet nævneværdigt med Falle; dels pga. kulden og sneen sådan helt generelt (det er bare ikke sjovt at træne, når man er ved at fryse måsen af), men også fordi jeg ikke har andre steder at træne end folden, og så snart jeg går derind, kommer Futte og jager Falle væk med nap og spark. smiley

    Sætter jeg Futte ind på stalden, mens jeg forsøger at træne med Falle på marken, bliver de begge totalt balstyriske - der er lige noget separationsangst, vi skal have arbejdet med der, kan jeg mærke. smiley

    Det triste er, at jeg begynder at kunne mærke på Falle, at jeg ikke får trænet nok med ham.... Han er begyndt at ville "nappe" igen, hvis jeg ikke er opmærksom på ham, og lige nu er han inde i sådan en "jeg-er-bange-for-alting-inklusive-min-egen-skygge-periode". Så det er op ad bakke lige i øjeblikket, hvilket heller ikke ligefrem styrker motivationen. smiley

    Så ja, jeg forstår dig...

    Men omvendt er der jo ikke andet, vi kan gøre, end at "tage tyren ved hornene" og starte forfra, når det bliver en lille smule mildere i vejret. smiley Heldigvis er det jo nemt at genopfriske noget, vores firbenede venner allerede HAR lært. smiley


  • #5   29. jan 2010 Hygge i stalden er altid dejligt - det gør vi hver aften. smiley

  • #6   29. jan 2010 jeg forstår dig.. der er gået nogle dage hvor jeg ikke har trænet, hvor jeg bare har nusset om hende.. pga af sneen er der ikke meget og lave, bange for det bliver for kedeligt for hende, og jeg har et dårligt knæ, har nemt ved og knække sammen nu hvor det er glat. men på den anden side så bliver hun vel frisk og klar på træning med en ny energi

  • #7   29. jan 2010 tak for alt jeres medføelese smiley det er egentlig rart at høre at man ikke er den eneste der har det sådan (: Jeg vil prøve at tage mig selv i "øerne" og virkelig få trænet med hende, fordi jeg ved at hun har brug for det og det sammen har jeg, men jeg har det samtiddig sådan at jeg er bange for at dagen ender dårligt med en misforståelse af træningen for os begge eller at jeg er gået for hurtig igang med noget nyt eller lignende smiley kender i det? jeg vil bare ikke ødelægger mere end jeg gavner vores forhold! og jeg er "fantastisk" god til at tage de handlinger hun gør personligt !! og det er bare ikke godt! så skal man i hvert fald virkelig kunne styrre det, tror jeg ! (: MEN NEJ! nu ikke alle de negative tanker smiley det skal jo nok gå alt sammen, det er det jo gjort så mange gange før.. faktisk flere gange end det er mislykkes SÅ tro på det Anna (mig selv) XD haha..
    det skal nok gå! Haha.. jeg er faktisk rigtig glad lige nu smiley jeg glæder mig til i morgen og håber på det bliver godt vejr ! smiley

    Mvh. Anna


Kommentér på:
Problemer med at vedligeholde træning!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce