{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Søhøjlandets Cup. {{forumTopicSubject}}

Hej alle fra midt/østjylland :b

Jeg har planer om at starte Søhøjlandets Cup i år, men jeg er ikke helt med på betingelserne osv.

1) Jeg regner med at ville starte Mini-cuppen, altså LC i dressur. Jeg har vundet én LC2, og har fået en 3. plads i en LC2. Må jeg så godt starte Mini-cuppen?

2) Hvis jeg vinder 3 LC programmer, skal jeg så starte Midi-cup, eller må jeg fuldende Mini-cuppen?

3) Når jeg tilmelder mig, skal jeg så have tilmeldingsblanketten med på selve stævnedagen, eller skal jeg sende den på en eller anden måde? Og hvor kan man finde tilmeldingsblanketten henne?

4) Skal man have hestepas og licens-nummer for at kunne deltage? Hestepas har jeg, men jeg ved ikke med licens-nummer.

5) Skal jeg deltage i det første stævne, for at være med i selve cuppen? Og hvor mange indledende stævner skal man have startet for at være med i finalen?

Håber der er nogen der vil hjælpe mig, for jeg er nybegynder på det område smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søhøjlandets Cup.
  • #1   4. feb 2010 Svarer så godt jeg kan, reglerne finder du på www.shcup.dk (skal også deltage, så har været inde for at kigge på diverse krav, stævner osv.)

    1) Ja du er jo ikke udklasset af LC1/LC2 (ka ikke huske hvilket program det går i)

    2) Du må vist nok gerne ride Cuppen færdig, det mest fair ville dog være hvis du så starter SH-cupklassen og en klasse af højere niveau (dvs rider SH-LC-klassen og fx LB1)

    3) Find selv ud af det på nettet

    4) Så længe det er klubstævner, kræver det ikke pas/licens. Dog skal hesten være vaccineret. Du virker til ikke at kende Dansk RIdeforbunds reglementer? Det tager et par timer at læse dem (findes på www.rideforbund.dk) og faktisk er det er KRAV(!!!) at ALLE stævneryttere over 16 har læst dem! Så INGEN undskyldning, det kan give bøder hvis man overtræder dem! Hvis du er under 16 skal dine forældre/værge læse dem!! (Men du bør stadigvæk sætte dig ind i reglerne, det giver færre tvivl. Er man for doven til at læse dem, er man også for doven til at starte stævner!)

    5) Det står også på SH´s hjemmside. Har du overhovedet gjort en indsats for at finde noget selv? Næste gang, så spørg google.dk smiley



  • #2   4. feb 2010 Jeg har læst ALLE reglerne for SH cuppen igennem på deres hjemmeside, men dette var det jeg ikke forstod, eller ikke var 100 % sikker på.

    Jeg har før læst DRF's reglementer igennem, og ved godt at man ikke til klubstævner skal have pas og licens.
    Men jeg viste ikke om det var anderledes ved SH cuppens stævner.

    Jeg har skam selv prøvet at finde ud af det hele inden, men det er jo ikke altid man forstår det hele, vel?
    Og jeg har ikke før startet andet end elevstævner, så jeg er jo helt nybegynder på dette område.


  • #3   4. feb 2010 Sorry hvis jeg virkede lidt hård, oftest skriver folk bare herinde fordi de er for dovne til selv at finde det. Men hvis du skal starte for hest, skal vi ride mod hinanden smiley

  • #4   4. feb 2010 3) - Jeg har fundet en tilmeldingsblanket på SH cuppens hjemmeside, men en anden på min egen rideskoles hjemmeside (som også var til tilmelding til SH cuppen), så derfor ved jeg ikke hvilken jeg skal bruge, eller hvor/hvordan man skal aflevere den.

  • #5   4. feb 2010 Nej, jeg starter for pony smiley

  • #6   5. feb 2010 Når du melder til stævne, så har SH-klasserne en nr. ligesom alle andre klasser. Så når du skal skrive hvilke klasser du starter, skriver du bare SH-klassen nr. så ved dem fra stævneudvalget godt at du starter den. smiley Så bare meld til med den fra klubben. F.eks. så er der tit en klasse før SH-klassen. Som skal ses om en opvarmning. I Minicuppen rider du LC2, så her vil LC1 være opvarmning til LC2. Mener jeg smiley

    Var med min veninde hele sidste år (Hun vandt SH-cup mini hest dressur:b ) Så bare stil spørgsmål.


Kommentér på:
Søhøjlandets Cup.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce