{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

pony i ridehal {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen,
det er fordi, når jeg rider udenfor, på marken og skal springe eller bare ride rundt, er minpony fuldstændig skudt i hovedet og stikekr af med mig rigtig tit, og jeg har kæmpet meget med at få ham til at være krudtet så er bare såå glad for han endelig har en masse energi, for til stævner var han ikk til at drive frem. og så her i weekenden var jeg til stævne og jeg glædet mig helt vildt for har var jo dejlig krudtet, men så da jeg skulle til og varme op var han mega doven og det var han os da jeg red banen. det var bare så træls ! da jeg så kom hjem og var ude ride dagen efter var han virkelig skudt i hovedet og bukkede helt vildlt, hvade ørene fremme og var glad.
jeg har lagt mærke til at hver gang jeg kommer i en ridehal og rider blir han doven og vil ingen ting. og så er mit spørgsmål, om det er forid han føler klemt, og om han bare slet ik ka lig og være i en ridehal? hva tror i?

håber virkelig i kan hjælpe da det er et problem for mig. (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pony i ridehal
  • #1   1. mar 2010 hej hej smiley
    Træls at høre, tror ikke at det er fordi han føler sig klemt. Tror nærmere det er fordi han måske keder sig i et ridehus. Du kan jo selv bedømme det, hvis nu han slet ikke vil gå ind i et ridehus og går og trykker sig inde i ridehuset, kan det måske godt være at han føler sig klemt. Hvis ikke tror jeg nærmere det er fordi han keder sig:)

    Det er meget forskelligt hvad der skal gøres hvis en hest keder sig i et ridehus. Men du kan jo altid prøve at få ham til at synes det er sjovt at gå i et ridehus. Prøv at lave noget han synes er sjovt når du rider i ridehuset, fx noget springning, du kan også prøve bare at ride hyggeridning i ridehuset en dag eller prøv at lade ham jorde nogle runder i galop, sådan at han hygger sig smiley

    Held og lykke med det smiley

    Ps. Hvis intet af det virker, kan det også bare være at han skal tvinges til at gå fremad smiley


  • #2   1. mar 2010 hehe okay (: vil jeg prøve, men det med tvang virker ik, for hver gang jeg er til stævne har jeg altid spore på og har en spring pisk med og det hjælper ik rigtig smiley men vil prøve og hygge med ham og se om det hjælper smiley
    tak for hjælpen smiley


Kommentér på:
pony i ridehal

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce