{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

tilridning {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Nu er jeg sort set ny inden for islænderridning. Har dog redet på islænder rigtig mange gange, men kun skovtur og sådan.

Nu har jeg så fået en part på en islænder hoppe som skal startes ud i tilridning.
Jeg har styr på min grundlæggende dressur ridning, som ejer og jeg blev enige om nok også var fint at starte ud med.

Men der kommer jo en dag hvor vi skal gang-sætte hende i tölt og pas, og det er ikke lige de to gangarter jeg er aller mest trænet i.
Eller idet hele taget tilridning af islænder.

Har I ikke nogle rigtig gode tips til hvordan man kan tilride en islænder og hvordan man gangsætter dem rigtigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilridning
  • #1   3. mar 2010 Carina - nu med to heste smiley P

    Okay super! smiley
    Kender også nogle islændinge som nok har en del mere forstand på det end jeg selv og ejeren smiley


  • #4   3. mar 2010 Marie & Einu sinni eyja hestur - að eilífu eyja hestur

    Jeg regner også med vi starter ud med noget longering helt klart, og self gør den vant til udstyret og sådan, inden vi overhovedet prøver at sidde i sadlen.
    Men ved ikke helt om ejeren endnu vil have den ud til en prof. Kan jo sagtens tage det op med hende smiley

    Mange tak smiley


  • #6   3. mar 2010 Einu sinni eyja hestur - að eilífu eyja hestur

    Ja jeg er ihvertfald ikke ude på at ødelægge den!
    Men vil selvfølgelig også tage op med ejeren hvad hun præcist havde i tankerne om når den skal til at gangsættes smiley


Kommentér på:
tilridning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce