{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Dansk Essey (Kærlighed og utroskab) {{forumTopicSubject}}

Heey tøser (:
Jeg skal skrive en dansk essey om kærlighed og utroskab. Jeg synes selv det lyder godt det jeg har skrevet indtil videre, men har i nogle ide´er til de 2 sidste emner? :i
SOS HJÆLP?! smiley

Det som jeg har skrevet er :
____________________________________________________________________
Kærlighed og utroskab?
Jing & Jang?

Jeg sidder her og tænker over hvad jeg dog skal skrive om, da jeg pludseligt får en besked fra en jeg virkelig holder af. Personen som sender mig beskeden, mistede sin tidligere kæreste, da hun havde været min ven utro, i deres forhold. Hvorfor er kærligheden så skøn? Og hvorfor er utroskab så træls? Hvorfor skal vi udsættes overfor den negative side, af de 2 emner? I stedet for bare at blive udsat for den positive? Det sidder jeg tit og tænker over, når jeg er alene.

Kærligheden er jo den dejligste ting en hver person kan ønske sig, i sit liv. Nemlig at blive elsket af en eller flere personer. Allerede i børnehaven begynder man at sige man er kærester med den ene og den anden dreng fra sin stue. Hånd i hånd går man sammen og viser at man er glade for hinanden. Efterhånden som man bliver ældre og sådan lidt mere voksen, efter sin egen mening, begynder man at lægge mere i at man har en kæreste, end dengang i børnehaven. Som teenager og voksen betyder det faktisk meget for nogle personer, at have en kæreste, hvor andre helst vil være alene med sig selv. Jeg som den person jeg nu er, kommer tit i tvivl kom jeg vil have en kæreste eller ej. Der er alligevel også mange ting, man ikke kan tillade sig at gøre, hvis man har en kæreste.

(HJÆLP TØSER!)
Utroskab er noget jeg virkelig ikke vil høre folk snakke om. Det gør mig simpelthen sådan helt sur, indvendig og udvendig.

(HJÆLP TØSER!)
Hvorfor skal vi egentligt udsættes for de 2 ting?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dansk Essey (Kærlighed og utroskab)
Kommentér på:
Dansk Essey (Kærlighed og utroskab)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce