{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Crazy Kanin !! {{forumTopicSubject}}

Hei Alle..

Nu vil jjeg lige fortælle om vores nye kanin.. Hun er 2 år, og en dværgvædder. og hun har haft en kuld små dejlige unger (:

Vi fik hende i tirsdags af en familie som ikke ville have hende mere, da deres søn i en alder af 11-12 vil jeg tro, ikke gad kæle så meget mere med hende. Hun virkede rigtig flink og kælen, og de tidligere ejere sagde dog at hun ikke var blevet kælet med i et år, så hun kunne godt være lidt sky.. Vi tog hende alligevel for hun fortjener jo en chance:p

hun står i vores stue, og hun får lov til at løber rundt i hele huset, og det nyder hun(tror vi) smiley - så min far, ligger og lejer lidt med hende, en slags fange leg, hvor hun render rundt efter ham. . såååå sødt smiley ´
så her igår, sad min lillesøster på 5 år og kælede med hende lige så stille, hvor at kaninen så bare bed til! kaninen bed sq hul på hende så det blødte, og hendes arm er hævet :s - vi satte hende i buret for at give hende lidt fred, og så nogle timer efter tog jeg hende op, hvor hun bare gik helt amok, og nærmest angreb mig..
Og så her i dag da jeg skull fange hende ude på gulvet fordi jeg skulle i skole, satte jeg mig på gulvet, og stak hånden frem, (som man jo gør, hvis man skal fange en kanin som er stukket af eller noget, så de kan snuse til en)
Og så hoppe hun sku op med forpoterne og går til angreb på min hånd :s

Total Crazy Kanin vi lige har fået os.. smiley

- men vi håber det kommer til at gå bedre med hende så vi ikke skal aflive hende, da mine småsøskene kun er 5 og 3 og vil jo meget gerne snakke med hende,..

Obs: hun angriber også vores fødder nogle gange når vi går xD hehe.. total skør kanin, men alligevel er hun så sød, for vi havde en ballon liggene på gulvet, hvor hun gik hen og parrede den, og så sprang den under hende, og så så hun total forvirret ud x) haha

(skriver ikke dette for at få gode råd eller noget,.. ville bare dele det med jer smiley )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Crazy Kanin !!
Kommentér på:
Crazy Kanin !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce