{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Fair undervisningspriser? {{forumTopicSubject}}

Arbejder på et stutteri hvor jeg træner/tilrider de unge heste, rider dem op til salg, tager heste ind i ridning og bla bla bla (islandske heste!)

Planen er at jeg her i løbet af maj/juni også skal til at undervise, i forvejen har jeg omkring 10 faste elever som jeg underviser jævnligt og som er superglade for at ride hos mig. I starten bliver det ryttere på alm. heste/ponyer der kan komme herned, da jeg gerne vil have mere islænderundervisningserfaring på lidt mere privat niveau (fx er jeg fluen på væggen hos min ridelærer + øver mig på venner/bekendte!) før jeg begynder at tage penge for det.

Har tænkt lidt på at have følgende ting at vælge imellem, al ridning er på egen hest da vi ikke har elevheste/ikke ønsker at have elevheste

Regner med at sætte maxgrænsen på holdene på 4, ellers føler jeg ikke at jeg kan give folk ordentlig undervisning, da jeg er kendt for at give mig 120 %

Priserne er for 1 lektion ugentligt

Dressur

Nybegynder (skridt, lære at trave + styre) på hold, 30 min, 200 kr/md
Begynder (kan skridte og trave, skal lære galop + ride over bomme + balance) 30 min, 200 kr/md
Let øvet (kan ride LC, skal lære LB-ting), 60 min, 300 kr/md
Øvet (kan ride LB-øvelser), 60 min 300 kr/md

Spring
Nybegynder (har aldrig sprunget/redet bomme + sprunget lave kryds) (30 min, 200 kr/md)
Begynder (redet over bomme, sprunget kryds) (30 min 200 kr/md)
Let øvet (45 el. 60 min, 300 kr/md)
Øvet (45 el. 60 min, 300 kr/md)

Enetimer, 30 min = ?? kr/lektion
Enetimer, 60 min = ?? kr/lektion

Jeg kan:

De fleste LA/MB øvelser
Springning på M-niveau

Rider efter lettere akademiske metoder, dvs. det er ikke bare "rundt og rundt i en cirkel med hårde spark" men derimod har jeg fået at vide at jeg har en od fornemmelse for hvordan hesten skal gå, for at den går løsgjort, træder ind under sig osv. Fx underviste jeg engang en pige hvis hest ikke ville gå til biddet, fordi tidl. underviser blot havde bedt hende save i den, blot efter 20 min på "min måde" trådte den bedre ind, taktede bedre og søgte selv i holdning. Jeg er naturligvis stadigvæk kun i gang med at lære en masse selv, men føler alligevel at jeg har så meget at byde på, som kan hjælpe andre ryttere fremad.

Det skal siges at jeg absolut IKKE vil ligge i den dyre ende, da jeg underviser fordi jeg brænder for det og absolut ELSKER det! Og for at få en masse undervisningserfaring smiley

Mht. faciliteter, får vi anlagt en 30 x 60 meter bane af GOD kvalitet og evt. en ridehal med GOD bund (jeg er temmelig kritisk på det område og det er dem jeg arbejder for også xD) og der vil være mulighed for at skridte for/af langs vores stier + i engene og langs åen, med helt FANTASTISK udsigt og gode stier osv, så alt er i top smiley

Så jeg vil gerne høre nogle bud på hvad der ville være FAIR og realistisk at sætte som pris. Bor lidt udenfor Randers og ligger godt i forhold til motorvej, private stalde/rideklubber osv. så folk får ikke den helt voldsomme kørsel herud, hvilket jo også skal tages med i beregningerne

Nå en masse fakta + tanker, ser frem til jeres svar. Vil gerne have svar fra alt fra ander undervisere til unge mennesker, voksne osv smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fair undervisningspriser?
Kommentér på:
Fair undervisningspriser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce