{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

glædeligt forår:-) {{forumTopicSubject}}

hej allesammen.

cayenne og jeg vil da lige ønske jer alle sammen et glædeligt forår smiley

Og så er vi da lidt spændte på, hvad i andre har fordrevet vinteren med?

Cayenne har i år igen præsteret at komme galt afsted, på årsdagen for sin hovbyld, bankede damen hovedet op i en træbjælke og fik en ordentlig bule, hudafskrabning samt en hjernerystelse :-S

Det erhun nu fint kommet over, og er bare skøn som altid, damen er pt i sin første tydelige brunst, og hun er bare totalt frk modsat - det må hun gerne vokse lidt fra smiley

Cayennes mor (det er jo så mig) har vidst ikke været helt så uheldig i vinters - eller - jeg har har lige fået hevet en kindtand ud af tandlægen i går, så jeg har det lidt som om jeg har fået tæsk :-S

lad os endelig høre hvordan vinteren er gået for jer andre her i gruppen smiley

kn us og kram fra Karina og Cayenne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  glædeligt forår:-)
  • #1   26. mar 2010 Glædeligt forår fra mig også smiley

    Min Domingo går det bare derud af med. Domingo er så småt begyndt at blive reddet 3-4 gange i ugen og han er bare så fantastisk let på tøjlen og fremadsøgende, men han blir hurtig træt smiley Så er han mere eller mindre blevet trafik sikker, hvor vi ca en gang i ugen rider halvanden time i skoven hvor vi rider over åer, træstammer osv. det elsker han virkelig, sikke en trav han kan finde frem. smiley

    Vi red det første stævne sidste weekend, hvor han fik sin første røde roset med hjem i LD2 (travprogram). Han var bare rigtig dejlig nem at have med i byen og gik lige op i trailer. smiley jubiii :=)

    Han er helt igennem en fantastisk hest, han har bare det bedste sind. EN hest der virkelig er mere end bare en hest, en rigtig god ven, som jeg kan bruge hele dagen hos smiley

    Knus og kram fra Sofie og Domingo


Kommentér på:
glædeligt forår:-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce