{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

leder efter oplysninger om Gabi {{forumTopicSubject}}

hejsa Alle sammen
jeg ved ikke om det er dette forum jeg skal søge om nogle oplysninger om min hoppe..:-) ellers må i lige maile til mig så flytter jeg..;-)
jeg har fået en ny hoppe og hun er langt fra det jeg har i forvejen...smiler
her der de info jeg har på hende det jeg søger hendes forældre og hvis i ved noget om om hende stam eller hoppen..;-)


Fuldenavn: Gabbiella.
Fødsels dato: 01-07-2001
Køn: Hoppe.
Race: Lippizzaner/Oldenborger.
Dressur: LB
Spring: LC.
Kende til: Hvid Kronrand på HB. (Højre bagben)
Traffik sikker: komplet.
Højde: 164 stg.
Vægt: 550 kg.
Temperament: Opmærksomt (kan blive varm).
Chipmærket.
man kan se hende under min profil..;-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leder efter oplysninger om Gabi
  • #1   5. apr 2010 Har du hendes chip mærke nummer???

  • #2   5. apr 2010 Når hun når en blanding er hun jo nok ikke registreret. Så bliver det ret umuligt at finde noget om hende, med mindre der lige er nogen herinde der kender den pågældende hest.

    Hvis ikke dit spørgsmål er relateret til noget der har med avl at gøre, er det egentlig ikke et tilladt emne her i denne gruppe.

    MVH Anna


  • #3   5. apr 2010 jo har et chip nr..;-)
    det har noget med avl at gøre også..;-) jeg vil gerne ifole hende med en oldenborg hingst og har også fundet ham..;-) men jeg vil jo rigtig gerne vide navnet på forælderne da jeg også skal lave pas på hende så det er sådanne lidt af hver...griner..
    og hvis hvis begge forældre er ren racet så kunne man måske finde noget mere..om hende og hendes stam..;-)


  • #4   5. apr 2010 lisa S: Du kan ikke få pas med stamtavle hvis hun ikke er registreret. Og tror heller ikke du vil kunne når hun er blanding af Lippizaner og Oldenborger.
    Chipnummeret kan man ikke bruge til at spore hendes afstamning med, der skal man bruge hendes registreringsnummer. Men hun har højst sandsynlig ikke noget registreringsnummer.

    Hvis ikke du har navnene på forældrene bliver det jo nærmest umuligt at finde dem. Det kan ligesom ikke betale sig at betale for at lave afstamningsundersøgelse med DNA fra samtlige Lippizanere og Oldenborgere i DK.
    Du kan ikke engang være sikker på at forældrene er af de racer, eller at de er registrerede. Eller at de er danske.
    Så det er jo nærmest en umulig mission.

    Tror dit bedste bud vil være at gå tilbage. Snak med dem du købte hende af. Og hør hvem de evt. købte af, osv osv, indtil du måske ender med at finde dem der avlede hende.


  • #5   5. apr 2010 jeg mener at den forige ejer er på HG men jeg er ikke sikker..;-)
    men jeg finder nok udaf noget...det plejer aå lykkes for mig...men ellers så har jeg jo bare en lækker hest..;-)


Kommentér på:
leder efter oplysninger om Gabi

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce