{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

En lang nat med kolik pga korn marker! {{forumTopicSubject}}

Tjja...
det startede faktisk med at jeg skulle til begravelse, og så fik jeg ikke lieg sat strøm til hegne, Mine heste pleger ikke at løbe ud! Men så da vi kom hjem stod min pony ude på an mark hvor havren lige er begyndt at spire, men vi hentede hende hjem og der var alt helt okay(: Men så kl 6 besluttede jeg mig for at jeg ville ud at ride.. og hun gik helt vildt godt men så lige pludselig blev hun helt underlig men min søster satte sig altgelel op, men efer 4 skris kaser nun sig ned og begynder at rulle sig /: Og jeg fik hende hurtigt op at stå og af med ud styret, og så kaster hun sig ned igen så jeg ringer til min far osv og så gik jeg ellers rundt og rundt og rundt med hende, og jeg har aldrig før i mit liv været så bange, og min bestefar og morfar var lige døde så følserne lagde helt uden på tøjet /: Hun kastede sig ned og skapte sig som en gal fordi hun havde så mange smerter men efeter 6 lange timer var hun så meget oven på at vi gik ind for at sove... og jeg havde self sat mit ur til at ringe vær halve time med jeg tror jeg kiggede til hende vær 10ene minut. men heldigvis var der slet ik mere med hende og man kan ikke en gang se på hende at hun har været syg den ha´lve nat (:
Men grunden til at hun fik kolik var altså at hun havde spist det der korn som havde fået en masse gødnig og gylle, og det kan deres system slet ik klare /:

Så folk hold jeres heste fra korn markerne!! (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lang nat med kolik pga korn marker!
Kommentér på:
En lang nat med kolik pga korn marker!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce