{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smuk groundwork film :)
  • #2   29. apr 2010 åhh hvor er den smuk smiley elsker hans arbejde og film smiley

  • #3   29. apr 2010 Hans videoer er fantastisk, HAN er fantastik!

  • #5   29. apr 2010 uhh jeg træner også efter hans princip og det går virkelig godt. men nøglen bag det hele, er først at finde dit indre punkt. altså at arbejde på dig selv, og finde harmonien med naturen selv, og så tage hesten med. det er egentlig ikk træning som man kender det, men mere harmoni smiley det er derfor det er så virkelig og smukt at se på også. det er ikk bare noget fake, men faktisk virkeligt smiley

  • #7   29. apr 2010 hmm det er også svært at forklare. Men altså vil give nogle eksempler på hvordan jeg havde det med at finde det. Først og fremmest lærte jeg at acceptere at jeg laver fejl, at jeg har fejl og ikke kan blive perfekt. Især ydre ting som kunne påvirke mig lærte jeg at acceptere. For i sidste ende er vi alle fantastiske, om andre kan se det eller ikk. smiley også lod jeg alle mine fordomme om folk og ting bag mig. lod alt det dårlige bagage bag mig, og fokuserede på naturen, på at se den. Altså ikk bare at gå ud at se på det, men virkelig føle og se det. Jeg oplevede faktisk noget meget fantastisk en dag. Jeg var ude på græsbanen en eftermiddag inden solen gik ned sammen med min søster og hendes hest. Hesten gik bare og græssede og vi sad bare og lod tankerne drive. Jeg begyndte at komme ind i sådan et lidt meditativ stemning, og begyndte at opfatte de ting omkring mig på en hel anden måde. Og pludselig var det som om jeg følte en pulds, men ikk min. det var mere som om det var jordens, eller det omkring mig. Og fra den dag af har min søsters hest fulgt mig lige meget hvor jeg går hen?! Min søster følte det også, men forstod det ikk, og lod det vist bare ligge. Jeg tror at det jeg opleve den dag var at være i harmoni med naturen, og med det omkring mig. Det lyder måske som noget være vullapyk, men med rationel træning kommer man efter mine erfaringer ikk langt. især ikk hvis du vil træne som Hr. Hempfling. Det skal også lige siges at han giver meditations undervisning smiley Det handler om at finde dit eget mitterpunkt. Jeg forestiller mig det altid som at finde min navle smiley

    Jeg håber det giver lidt mening for dig. Eller spørg efter. for hvis man har forstået det så er det noget meget smukt noget. Og jeg har aldrig haft problemer med nogen heste mere siden da. Evt. se min film med Sussi. Det forklare lidt om hva jeg har opnået ved hjælp at Meditativ træning med heste smiley


  • #9   29. apr 2010 hmm ja, altså igennem at lægge alt de dårlige erfaringer også omkring heste og sådan bag mig fik jeg renset mig for negative følelser og havde mere overflod til at fokusere på hvor smukt livet er og hvor smuk naturen er. Prøv at læg mærke til hvordan det rent faktisk ser ud når bladene springer ud, og hvordan der ser ud når solen skinder gennem det grønne, eller hvordan regndråber rammer og springer af. Eller hvordan skyderne bevæger sig hen over jorden. smiley meget smukt alt sammen.
    Noget andet jeg også tror er at vi alle er en del af et energikredsløb. og at der sådan også er en form for forbindelse mellem alle ting på jorden. altså alle levende dele. Og at når vi dør, så bliver vi en del af naturen igen, som også har skabt os (ved godt de lyder total avatar like, men troede faktisk på det før filmen udkom xD ) den overbevisning har også gjort at jeg ikk er bange for at dø, og det at jeg ikk er bange for at dø gør at jeg tør at give slip på en situation.
    Sussi fx. har virkelig været en farlig hest. Der er mange ryttere der er styrtet med hende eller faldet af. Også mig engang. Men efter jeg er begyndt at være frygtløs omkring heste (stikker den af, så stikker den af, så må man tage situationen derfra) gør faktisk at de er begyndt at stole på mig. Og jeg mener ikk bare sådan frygtløs som at man ikk er bange for den, men hvis sussi stak af eller løb med mig, blev jeg bare afslappet siddende og slappede af og så stoppede hun igen, og den dag idag kan jeg ride hende med HELT løse tøjler smiley det er der ingen andre der kan.

    Puhh skriver for meget xD


  • #10   29. apr 2010 nå ja og vil lige tilføje at når du så arbejder med hesten, så lad hver at tænke på hvor du vil hen med det, altså lad hver med at se at der er et mål, men bare tag et skridt ad gangen i dens tempo smiley

  • #12   1. maj 2010 held og lykke med det smiley
    læs og se evt. også en masse om det smiley det hjælper til inspiration og forståelse smiley


  • #14   1. maj 2010 ja hans bøger er ret gode. Lidt svære at læse, men de forklare en masse godt.
    Den jeg har er "At danse med heste" men også de andre er gode smiley og så filmen "the path of the horse"
    http://www.youtube.com/watch?v=9j0Z19IhgPA
    filmen er den bedste ever smiley den har virkelig inspireret mig meget smiley


  • #16   1. maj 2010 okay smiley den er lidt svær at komme i gennem, men evt. se hans film, eller dem han er medvirkende til. det er lidt nemmere at komme igennem smiley

Kommentér på:
Smuk groundwork film :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce