{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Dyrepension navn+logo {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg er ved at bygge vores gård, Kringelgården om, så vi kan starte en dyrepension.
Vi skal til at lave hjemmeside og skilte og er derfor nød til snart at bestemme os for et navn og logo.
Det vi ligger vægt på i pensionen er professionalitet (det skal være et trygt sted at overdrage sit dyr til, jeg er udd dyrepasser) Vi vil gerne lave det lidt mere eksklusivt, ikke bare jerntremmer der smækker efter dyrene, men rammer i marhoni-træ, et mere hjemligt og varmt miljø.
Vi tager imod alle dyr, hunde, kat, kanin, marsvin, skildpadde, slange, fritte, papegøjer, ja (næsten) alle dyr.

Vores idéer til navn er meget "originalt" og det må det også gerne. Men derfor kunne det jo godt være der var nogle der havde en fantastisk idé som vi ikke lige havde tænkt :o)
-Kringelgården's dyrepension
-Dyrepension Kringelgården

Mht. logo er jeg lidt på bar bund, jeg vil gerne have noget enkelt, der er nemt at se hvad forestiller også i et lille print på f.eks. brevpapir.
Jeg forestiller mig en streg-tegning af en hund, kat, fugl, skildpadde eller lignende. Syntes det kunne være lidt sejt meg kun en streg til alle dyrene.
Lidt alla det her:
http://www.eldorado.dk/

Gode forslag eller kritik modtages med kyshånd :o)
Jeg skal mødes med en grafiker i næste uge, så det kunne være skønt at have lidt idéer med til hende :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrepension navn+logo
  • #1   5. maj 2010 Arj... Det skal da hedde "Kringel-pension"
    Ha ha ha! Det lyder som et sted bagere opbevarer deres kringler når de er på ferie! smiley

    Jeg synes gerne det må lyde lidt hyggeligt - Folk vil gerne have passet deres dyr et hyggeligt sted mens de er på ferie.
    "Kringelgårdens dyrepension" lyder mere hyggelig end de andre forslag (altså i mine ører)

    Eller hvad med "Kringelkrogen"?


  • #2   5. maj 2010 Øh... Muligvis skulle jeg få en vane med at læse hele indlægget igennem inden jeg svarer smiley
    Jeg synes det er en super idé med logo med ét-stregs dyr. Måske du kunne få tegnet ligesom et tag over eller noget - for at illustrere at de kommer i din varetægt... Jeg ved ikke om du fostår?


  • #3   5. maj 2010 Se i har allerede kommet med gode indput :o)
    Havde slet ikke tænkt tanken med Kringelens Dyrepension.
    Og ja et tag er en god ide over logoet
    Flere gode idéer smiley


  • #4   5. maj 2010 Jeg kan godt lide "Kringelgårdens Dyrepension"... det lyder hyggeligt. smiley

    Angående logo bliver jeg ved med at se noget med en kringle... en hund, der sidder med en kringle i munden eller sådan noget. *gg* Så det må jeg nok hellere lade være med at byde ind på... *gg*


  • #5   5. maj 2010 Nej Louise, byd endelig ind :o)
    Jeg er gået helt i stå med at være kreativ, syntes faktisk ikke det er en dårlig idé, der skal bare være flere dyr en kun en hund. Måske de kunne hive i hver deres ende af en kringel smiley


  • #6   5. maj 2010 Hm... jamen så vil jeg da tænke lidt videre. smiley

  • #7   5. maj 2010 ALtså... erjeg den eneste, der får en lidt uheldig association til det der med en hund og en kringle??? Jeg kommer til at tænke på de der træskilte, som folk sætter op hvis de har hus ud til et fortorv, hvor folk går med deres hunde... der er en hund der sidder og krummer ryg og så står der 'NO!!!'...


  • #8   9. maj 2010 Sådan havde jeg ikke lig tænkt den med hunden og kringelen smiley
    Men hvis det er en hunde der står med en bagerkringel i munden, så går det vist ikke helt galt :o)
    Har været ved at tegne lidt skitser til logo, med en hund, kat og en papegøje, men vil gerne have et dyre mere med. Et af de mere "eksotiske". Slange, skildpadde, fritte eller måske bare en kanin.


  • #9   10. maj 2010 Jeg kom til at tænke på 'dus med dyrene'... Var der ikke noget med, at man skulle gætte dyrene i en tegning... en hund, kat, giraf mm var sat sammen til et fusionsdyr... Det kunne da være fedt, at lave en stregtegning af sådan et dyr... Jeg kan faktisk se det for mig være ret elegant. Det der er vigtigt, er at få folk til at kigge en ekstra gang. Det er vigtigt, at fremstå unikt, og det ville I gøre, med sådan et dyr som logo. Tag for eksempel dyrlæger... for faen.. det er enten noget med poter eller en stregtegning af et dyr der giver pote til et menneske... Det der med hunden og kringlen... altså, spørger du mig, så er det ikke et sted jeg ville tage helt vildt seriøst. Det er sådan lidt 'håndværker-agtigt' (håndværkere har bare ALTID de samme elementer i deres logoer, og det ypperste i kreativitet er, hvis en tømrer kan implementere en hammer eller to, som 'T'er' i logoet. Men altså, selvfølgelig, kan det laves både sødt og nuser - det er der ingen tvivl om. Men hold da op, jeg syns du har en alle tiders chance for at 'hæve dig over pøblen' og få lavet et fedt fedt image... Kringlen og hunden er for øvrigt, det man kalder en 'see-say'... Altså, vi siger og viser det samme. Der sker intet i hjernen, når vi bliver præsenteret for en 'see-say' (Shell er selvfølgelig undtagelsen der bekræfter reglen - og dog, så SKAL hjernen arbejde lidt, da den skal tænke 'musling=benzin, men det er branding, og en helt anden lektion - som rent økonomisk er 'out of range').

    HVIS du er interesseret i fusionsdyrs-ideen, kan jeg godt lave det for dig - (det er ikke særligt krævende, da jeg bare VED hvordan det skal se ud... Ihhh,,, det kunne blive rigtig flot - er lidt ude og tænke elegance som et 'grif' agtigt dyr... hmmm ihhhh... håber ideen bliver vel modtaget smiley

    P.S. hvis det er, kan dyret godt få en kringle som øremærke smiley


  • #10   10. maj 2010 Ha ha.. ja, Arla's dyr... vi er godt nok lidt i tvivl, selvom at løsningen står der... det ligner fandeme ikke de dyr de har tegnet...

  • #11   10. maj 2010 meeeen... nu skal vi vel også foholde os mere til ideen end udførelsen... Kunne det ikke være fedt? Eller er det bare mig???

  • #12   10. maj 2010 NEJ, Carina har INTET at skulle have sagt.. bare vi to er enige!

  • #13   10. maj 2010 Jeg syntes det lyder som en rigtig spændende idé, men må indrømme at min fantasi har lidt svært ved at følge med!! Jeg er også ude i noget med noget meget teknisk og "roddet"
    Jeg vil meget gerne have et logo der er unikt og som ikke ligner alle de andre, det er bare vigtigt at det er enkelt og nemt a se også i et mindre eksemplar, f.eks på papir og på nettet.
    Jeg er ikke særlig varm på idéen med en kringel, det har ikke noget med pensionen at gøre. Det er jo kun fordi gården hedder Kringelgården og ligger på Kringelen (som heller ikke har noget med en kringel at gøre!!!)
    Jeg vil enormt gerne se hvad det er du mener, Pauline smiley
    Du har det jo med at komme med nogle gode idéer smiley
    Jeg har prøvet at lave flere forskellige dyr af kun en streg, men det vil ikke rigtig lykkes smiley
    Som sagt så tager jeg imod alle forslag med kys hånd :o)

    For h..... mit internet driller, eller også er det mit virusprogram!! Jeg har en advarsel der popper o hver gang jeg har skrevet ca. 10 ord ;(
    Og så dur min telefon heller ikke :((((

    Undsklyd, lige lidt off topic. Men det er sku træls


  • #14   10. maj 2010 Ha ha.. jamen, jeg streger gerne smiley
    Kigger på det i morgen (eller laver en skitse, og så kigger Thea på det)... såååå deeeeet... smiley


  • #15   10. maj 2010 AS: Det er sku da træls... skal reklame-damen se, om hun kan lave en fil til de der broderier, som er mere 'spiselig... hmmm.. det tror jeg godt hun kan overtales til...

  • #16   10. maj 2010 Ej, det er altså super flot af dig smiley
    Jeg glæder mig til at se hvad du mener!!!



  • #17   10. maj 2010 Hmmm.. jo, som udgangspunkt, kan jeg jo lave det meste inkl (åbenbart) også filer, som Ronni (Marmeronni) kan snitte efter...

  • #18   10. maj 2010 Okay, jeg må have en af jordens langsomste computere!!!
    Jeg har slet ikke set alt det i havde skrevet om arla-dyr smiley
    Sådan et skal det i hvert fald ikke være!!
    Og i låner bare tråden lige så tosset (næsten) i vil. Det er jo ofte sådan at man bliver nød til at følge med i ale tråde for man ved aldrig hvad det kan udvikle sig til ;o)
    Glæder mig til at se dit fusionsdyr, Pauline smiley
    Det kan være jeg skal have Ronni til at snitte et logo til mig.........


  • #19   11. maj 2010 Det vil han garanteret gerne smiley
    Og ja - det er fantastisk at han kan snitte direkte efter dine filer! smiley


  • #20   18. maj 2010 Pauline- det er absolut ikke for at jage på dig eller være uhøflig, men jeg er bare så spændt på at se det fusionsdyr smiley
    Har du fået lave et?!


  • #21   18. maj 2010 Yup - Thea og jeg har arbejdet på det i noget tid - det kommer med mailen til dig i dag! Thea sidder og knokler med præs

  • #22   18. maj 2010 Det var som sagt ikke for at jage på jer, slet overhovedet ikke!!
    Det haster ikke.
    Men nysgerige er jeg jo smiley


  • #23   18. maj 2010 Det er i din post nu smiley

  • #24   18. maj 2010 Skulle for øvrigt hilse MANGE GANGE fra Siri

  • #25   18. maj 2010 Jeg har lige set den, jeg vender lige tilbage med min mening når jeg lige har vendt den lidt :o)
    Ej tak, du må endelig hilse igen ( kan hun godt huske mig??)


  • #26   18. maj 2010 Ja, hun kan SAGTENS huske dig (rigtig godt endda) hun sagde, at du var en SKØN pige som hun virkelig godt kunne li'...
    OK.. jamen, kig løs - det er vist ikke altid et godt tegn, med sådan en kommentar.. hmmm


  • #27   19. maj 2010 Det havde jeg ikke regnet med, at hun kunne huske mig. Men hun har jo helt ret!! smiley
    Jeg tror hun er en af de lærer som alle husker, for noget postivt.

    Jeg sender lige en mail til dig Pauline :o)


Kommentér på:
Dyrepension navn+logo

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce