{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Mark Rashid-Kursus-undervisning! {{forumTopicSubject}}

Det er ikke mig der afholder dette kursus.. men en af mine mange lærer mestre smiley Som bad mig sætte dette ind på HG smiley

Håber i vil tage et kig, og læse det.. det er noget helt fantastisk!! smiley

God fornøjelse, Agnete smiley

Mark Rashid instruktør i Danmark!


28, 29, og 30 maj afholdes kursus medd en engelske Mark rashid instruktør, Amanda Barton.

Mark Rashid er kendt for sine mange velskrevne bestsellere om hans utrolige liv med heste og martial arts grenen, Aikido.
Amanda Barton er engelsk, og har i mange år fulgt Mark rashid på hans undervisnings turneer, og arbejder stadig sammen med ham. Amanda underviser i Europa, og gæster denne weekend danmark for 5 gang.

Der undervises ud fra begreber som lethed og Blødhed, centrering, fokus og vejrtrækning. Amandas unikke baggrund indenfor kommunikation gør hendes undervisningsform rolig og afslappet, og der arbejdes ud fra den enkeltes ønske og fokus område.

Ting som tidligere er blevet berørt på kurserne er alt fra kvalitet af overgange, kvalitet af anspring, usikre ryttere med dårlige oplevelser i bagagen, vejrtrækning, afslappethed og meget andet.

Ønsker du at vide mere så læs på (link fjernet) eller www.amandabarton.dk

Afholdes på Præsthøj, 8300 Odder. 3 dage inkl. morgenkaffe og frokost. deltager med hest 3200.

Deltager uden hest 1200 kr.
For tilmelding kontakt Helle, vestergaardkn@hotmail.com , 4052 3956


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mark Rashid-Kursus-undervisning!
Kommentér på:
Mark Rashid-Kursus-undervisning!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce