{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Hvorfor valgt i den race? {{forumTopicSubject}}


Hvad dik jer til at vælge en af disse to racer?
og hvad bruger/skal bruge din hest til?

Jeg kan starte:

da min gamle hest døede skulle jeg selvfølgelig ud og finde nu hest. og min drømme hest var en Ox eller en Xx. så vi var ude og og kigge på div. Ox'er og Xx'er.
men en dag falt min mor over ham jeg har nu. vi var oppe og kigge på ham jeg var solgt og 2 uger efter havde vi ham hjemme på prøve.
og han bliver brugt til western og i 2011 skal vi ud og starte små distancer også.

Han er godt nok kun halv paint.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor valgt i den race?
  • #1   11. maj 2010 Jeg faldt bare for min på vorbasse marked 08 og aftalte med tidligere ejer at jeg skulle købe ham på Egeskov marked 08.
    og det var hans charme og tillid til mig jeg faldt for

    han skal bruges til spring og dressur håber jeg stærkt på . men da jeg selv har redet lidt westeren for nogen år siden savner jeg det lidt. og vil derfor prøve at ride det på ham også (:
    Min er dog også kun halv Paint også knapstrupper. men til mit helt liner han overhoved ikk en knapstrupper. det skal lige siges at det er ikk lige min smag (:


  • #2   11. maj 2010 valgte ham ikke, det gjorde min ridelære, eller jeg startede med at ride ham også faldt jeg bare mere og mere for ham også købte vi ham. var lige glad med hvilken race han er. og han bliver brugt til alt

  • #3   12. maj 2010 jeg fik ham bare af stutteriet fordi jeg synes han var sød og jeg havde lavet meget arbejde for dem smiley det var lidt random

  • #4   16. maj 2010 Var med min veninde på ridelejr, hvor jeg fik lov at ride og passe ham. Så faldt bare for ham med det samme, kendte intet til western da jeg fik ham, men har gået til western lige siden, og er super glad for det smiley Bruger ham til pleasure, horsemanship og showmanship at halter..

Kommentér på:
Hvorfor valgt i den race?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce