{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Fanfiction - Rakion {{forumTopicSubject}}

Hejsa ;D! jeg har skrevet en fanfiction, til et spil der hedder Rakion.. Kunneder måske være interresse i at læse den? Jeg har skrevet den på engelsk, og de personer der er med i er mine venner fra spillet =)

Smagsprøve ;

I’ve been dreaming that night. I saw my kingdom for my eyes, falling, burning. I remember that I saw my dad, trapped in flames, he was screaming and it was killing me inside. The pain was impossible to describe, and I just fell down on the ground. All that I loved was disappearing in front of my eyes.
Some voices near me were getting clearer, and they woke me up. “We have to do something... “A voice said. My eyes were still closed, but I was listening intense. I’ve been sweating that night, I could feel the small drops on my forehead, and it was cooling me down. Suddenly I could feel a hand in my hand. “ Are you okay? “ I opened my eyes and saw Frozen. I nodded, and closed my eyes again, I was still dizzy from yesterday. “ It feels like I’ve been sleeping forever. “ I said and laid my head back on my clothes, I’ve been used as a pillow. “You have been sleeping for the past 28 hours, you must have been tired “ He said and smiled at me. Slowly I opened my eyes and looked at him, he wasn’t wearing his helmet. I could see all the scars and his different skin color. “ But.. Frozen – I still can’t do this “ I said slowly like I had to think over every word I was saying. “ I know this seems all scary, but we need you Krisma. “He said, and squeezed my hand gently.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Fanfiction - Rakion

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce