{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Tilskudsfoder som styrker hovene {{forumTopicSubject}}

Nogle som har et forslag til noget tilskud som styrker hovene?

Jeg har aldrig oplevet en hest som Starri, der hele tiden får en løs sko eller helt taber en. Det er ikke mindre end 3 uger siden han fik nye på, og allerede har en tabt en forsko og har fået en begyndende løs bagsko. Sådan er det HVER gang der er sat nye på...

Tænkte til på Biotin??? Hvad siger I???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilskudsfoder som styrker hovene
  • #1   24. jun 2010 Jeg bruger både biotin og kieselgur - jeg kan desværre ikke huske hvilke mærker det er, men jeg synes ihvertfald at det giver gode resultater..

  • #2   24. jun 2010 Okay tak. Har lige været inde og læse en del på nettet og der er godt nok mange muligheder. Må nok hellere ringe og høre dyrlægen ad smiley

  • #3   24. jun 2010 Biotin ville Ansager dyrehospital ikke anbefale, da ingen ved hvad om det videnskabeligt virker og gør...

  • #4   24. jun 2010 Brugte smeden til den hest jeg havde før, og der var aldrig noget, så tror ikke det er der problemet ligger.. Forklarede også dyrlægen at han går lige pt på eng jord. Til det svarede han at det også var noget l***t for en hest med svage hove... Men det særeste er faktisk at hoven aldrig flækker eller knækker.. Men han ville anbefale at sætte en lettere aluminium 4 punkts sko på ham, så det får han på næste gang.. Derudover blir han også flyttet fra det eng jord. Virker det stadig ikke, vil jeg prøve med noget tilskud i foderet

    Tak for hjælpen.


  • #6   29. jun 2010 Købt det fra Salvana.... det virker.... Kender alt for godt til det... men du kan ringe til mig så skal jeg nok hjælpe dig.. på 31692569


    M.V.Hilsen Karina Larsen


Kommentér på:
Tilskudsfoder som styrker hovene

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce