{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestesalg - tips?
  • #1   23. jul 2010 Det handler selvfølgelig om at du finder den helt rigtige ejer til din hest. Så er det ikke nær så svært, men du skal selvfølgelig også være afklaret med hvorfor den skal sælges, og måske have en ide om hvilken person du tror vil passe bedst til din hest - en ambitiøs dressurrytter, en der bare vil ride skovtur...

    Jeg har haft det bedst med selv at aflevere mine heste hos den nye ejer, så kunne jeg se hvor de sku bo og jeg kunne blive til de lige var faldet til ro det nye sted, og være sikker på den nye ejer var informeret om det foder de plejede at få og andre småting der var relevante.

    Kort sagt: Tænk på hvorfor du sælger den og hvilken ejer du tror den vil få det bedst hos.


  • #2   23. jul 2010 LPH
    - Ja, det er også det jeg prøver at tænke på.. Han skal ud til en rytter som kan håndtere ham bedre end mig, og som kan lære bedre fra sig end jeg umiddelbart er i stand til på nuværende tidspunkt.
    Det er bare følelserne omkring at skulle sige farvel til ham..
    Jeg aner ikke hvordan jeg skal håndtere det bedst, så det ikke ender med jeg bryder sammen i gråd el. lign. hvis de skal købe ham...
    Så jeg ved ikke hvad jeg skal tænke på, før jeg får det bedre med det.


Kommentér på:
Hestesalg - tips?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce