{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Vil du hav god spring el. dressur... {{forumTopicSubject}}

Vil du have god spring el. dressur undervisning?

Seriøs og engageret dressur og spring undervisning tilbydes.

Spring: Til og med Ma klasser
Dressur: Til og med Lc Klasser

Undervisningen foregår på hestens/ponyens præmisser.
Jeg lægger stor vægt på grundridningen samt rytterens opstilling. Jeg lægger også meget vægt på at både hest/pony og rytter får en god og behagelig oplevelse ud af det. Jeg lægger også meget vægt på at alt ikke handler om at vinde men man skal lære af sine fejl og ride forsvarlig og sikkert.
Jeg kan også godt undervise i horsemanship (skriv til mig for mere info.)

Undervisningen kan foregå hos mig (ridebane 20x60), eller jeg kommer til dig men så skal du bo nær kvistgård, og ellers tager jeg 3,- kr. pr. Km.

Priser:
1 time privat dressur undervisning 75,-kr.

1 time dressur undervisning hold max. 3 pers. 50,- kr.

1 time privat spring undervisning 100,- kr.

1 time spring undervisning hold max. 3 pers. 75,- kr

1 time horsemanship 125,- kr.

kørsel 3,-kr. pr. km.
(Har desværre ikke tid i øjeblikket til at køre ud, kun nær kvistgård)

Lige lidt om mig:
Jeg hedder Cecilie Pam Larsen (Cille), jeg er snart 15 år gammel, men selvom jeg ikke er særlig gammel har jeg en masse erfaring med heste, jeg har redet og haft min egen pony siden jeg var 5 år gammel, heste har altid været hele mit liv, jeg har 4 heste stående hjemme som jeg passer hverdag. Jeg er selv spring rytter og springer på La – Mb niveau hjemme og Lb – La til stævner pga. trailer problemer, som vi er ved at træne. Igennem min levetid har jeg oplevet mange sjove og spændende ting sammen med både heste og ponyer, jeg har bl.a. redet 2 ponyer til helt fra bunden af, jeg har klikker trænet heste, arbejdet meget med horsemanship og meget mere, med hensyn til undervisning har jeg både lært børn og unge at ride og har trænet både problem og lette heste, fx har jeg undervist en traver i spring fra da den intet kunne til den nu springer 100 – 110 på bane.
Det var lidt om mig.

Håber du er interesseret.

MVH
Cille



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil du hav god spring el. dressur...
Kommentér på:
Vil du hav god spring el. dressur...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce