{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Når folk stjæler ens billeder {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har lige brug for jeres råd og vejledning.
Sagen er den, at jeg tog nogle salgsbilleder af en hest. Hesten er så blevet solgt, og den nye ejer har så taget eller fået (hvad ved jeg) disse salgsbilleder, uden at jeg vidste noget om det. Hun har så oprettet hesten herinde med MINE billeder og desuden har hun fjernet mit logo. Der står tydeligt på min hjemmeside, at det ikke er tilladt at give de billeder, som man køber, videre til andre uden min tilladelse. Det er desuden heller ikke tilladt at bruge mine billeder/kopiere dem eller fjerne mit logo. Alle disse betingelser er blevet brudt i denne sag.
Jeg har været så "venlig", at jeg har sagt, at hun gerne må få billederne, men hun skal lade logoet blive på! (ved godt billederne ikke må bruges med logo herinde, men det er ikke mit problem). Det er ikke godt nok, mener hun. Hun mener det er HENDES billeder, så hun kan gøre, hvad hun vil.
Jeg kan i princippet sende hende en "bøde" på 100 kr. pr. billede, som hun har taget uden tilladelse (det står beskrevet på min hjemmeside også, at det er konsekvensen, hvis man bryder reglerne). Skal jeg gøre det? Jeg har efterhånden skrevet til hende mange gange, og har ligeledes haft fat i admin herinde. Billederne er bare ikke blevet slettet endnu, og det er møg surt! Jeg har brugt rigtig lang tid på billederne, samt hende der bookede mig til at fotografere, har jo betalt penge for dem. Så er det jo også lidt træls for hende (kan jeg forestille mig), at andre så bare tager dem.

Hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når folk stjæler ens billeder
Kommentér på:
Når folk stjæler ens billeder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce