{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Håber virkelig i kan hjælpe ! tillid.. {{forumTopicSubject}}

Hej tøzer smiley
Jeg har gået og tænkt og tænkt over det her i lang tid og hver gang jeg er oppe ved Minka tænker jeg ekstra meget over det...
Mine spørgsmål som jeg VIRKELIG håber i kan svare på!?
- Hvordan kan jeg få lavet et bånd imellem Minka og jeg?
Et bånd, hvor hun stoler på mig og viser kærlighed til mig!
Uden jeg behøver at bruge stick, rebgrime osv, da jeg ikke rigtig har noget af det, fordi jeg ønsker mig det til jul...
Og så er der heste serien "Heartland"
De bruger urter som f.eks Dokter Bachs nødhjælpsdråber som man drypper i hestens vand, gør så den slapper af... og mynte som hjælper så hesten kan få appetiten tilbage og bynke som hjælper mod det samme, alle mulige urter, som kan hjælpe heste med forkelige ting... og så er der knyttebånd teknikken!!!
Knyttebånd gør at man sender hesten rundt i ringen og man skal blive ved med at sende den rundt, til sidst skal den vise tegn, med at dens øre vender ind mod en, og det betyder at den gerne vil være ven med en og så går der lidt og så begynder den at tykke ud i luften og sætter farten ned og så skal man vende ryggen til hesten, for at vise at man ikke er at rovdyr, og så vil hesten gå stille hen til en og puste på en skulder, og så vil den følge en hvor end man går rundt i ringen...

Men endnu en gang er mit spørgsmål:

Hvad kan jeg gøre så mig og min hest for lavet et helt specielt bånd til hinanden?
Håber virkelig i kan hjælpe mig smiley
På forhånd mange gange tak smiley

Knuzz Karoline Riget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Håber virkelig i kan hjælpe ! tillid..
Kommentér på:
Håber virkelig i kan hjælpe ! tillid..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce