{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

LB klasser {{forumTopicSubject}}

Hej!

Min part og jeg havde et godt ridt ved Karmdal, og vil derfor prøve kræfter med LB ved Blåbjerg, men der er nogle detaljer jeg er lidt i tvivl om, og håber at I er friske på at svare på.

Jeg lod mærke til at ved Karmdal der var dyrlægetjekket og vetgaten samme sted, så man red en del af turen, som begyndte og sluttede "hjemme" og så red man resten af turen som selvfølgelig endte "hjemme"

Er det en typisk måde at lægge ruterne på så vetgaten er "hjemme"?

Ved infomødet sagde de at vetgaten var 40 min, betyder det at man ikke må ride ud på ruten igen før der er gået 40 min, eller skal man afsted inden der er gået 40 min?

Forstå mig ret. Jeg kommer hjem, skal have meldt puls inden 20 min og skal være "ud ag døren igen" indenfor 40 min?

Ved Karmdal var der et område hvor de forskellige teams lagde hø mm. Skal man opholde sig i sådan et venteområde i vetgaten eller må jeg gå hen til traileren?

Når nu der er massestart, så rider man i samlet flok indtil man slippes løs, og så er der frit tempo. Er det på samme måde efter vetgaten eller er der ikke fælles start der?

Jeg håber det er til at forstår smiley

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LB klasser
  • #1   12. sep 2010 hej nu er det lidt tid siden jeg selv red, men vetgaten kan sagtens ligge et sted på ruten i stedet for at være samme sted som man starter, og med de 40 min mener jeg at du ikke må ride ud før. altså at du SKAL holde 40 min "pause" før du må ride videre, man får vist nok en sedel af dyrelægen hvor på der står hvad tid man skal ride ud igen, så der rider du af sted, så nej det er ikke masse start ved vetgate

    håber at du kunne bruge det til noget smiley


Kommentér på:
LB klasser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce