{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Panikker i ridehus, hvad kan jeg gøre {{forumTopicSubject}}

Min lille pony, Rose, panikker i ridehus. Hun kan godt være rolig når vi går i grime og tov. Men når jeg så slipper hende derinde og leger, så panikker hun og styrtere(galoppere) rundt i ridehuset. Man kan slet ikke få hende stoppet. Imens jeg har haft hende har vi ikke haft nogle ubehagelige oplevelser derinde. Og hun har panikket hele tiden imens jeg har haft hende. Hvad kan jeg gøre ?

Det er en pony jeg ikke rider da hun kun er hygge/tricks pony..

På forhånd tak.

- Stine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panikker i ridehus, hvad kan jeg gøre
  • #2   17. sep 2010 Ja hun panikker. Render frem og tilbage mellem døren og sådan en kæmpe låge der er. Ja hun er alene derinde. Hun er 4 år.

    Jamen har nok prøvet det 5 gange hvor hun er panikket derinde. ja hun er tit derinde og vi longere og leger osv derinde. Har haft hende i et år. Og en af de første dage jeg havde hende gjorde hun det. Og hun gjorde det så her igen igår. Og det er ikke særlig tit jeg slipper hende løs. Men regnet med at hun var komme over det. Men åbenbart ikke :s


  • #4   17. sep 2010 Nej hun kalder ikke. Men styrter rundt. Hun har faldet pga. at hun ikke kan styre sig.
    Hun er ikke så tit sammen med nogen derinde løs da hun er en rigtig kælling. Men de gange hun har været , har der ikke været noget.
    Ja hun er helt rolig når vi leger osv.


  • #6   17. sep 2010 Jamen hun er helt rolig når jeg har fat i hende. Men lige pludselig kommer helvede bare op i hende. Nej hun styrter bare rundt i en cirkel. Og stopper så oppe ved døren.

Kommentér på:
Panikker i ridehus, hvad kan jeg gøre

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce