{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL MIT FØL
  • #1   8. okt 2010 Dyrlæge! - det kan være utrolig mange ting, og det er svært at sige, hvad det evt. kan være, når man ikke kan se føllet i situationen.

  • #2   8. okt 2010 jeg foder ham med føl müsli og majs og lidt haver. og han sover ikk han er skam vågen og så har han hovedet oppe og så ligger han hovedet en gang i mellem ned

  • #3   8. okt 2010 altså ta hans tempartur den må være op til 39 prøv at lukke dem på mark hvis han løber rundt osv ville jeg ik gøre noget ved det og så længe han spiser osv så er han nok rask

  • #4   8. okt 2010 nu kommer der en dyrelæge idag for og se på ham for han sku helst ikk ligge ned siger han så nu for vi og se

  • #5   8. okt 2010 selvfølgelig skal et føl lægge ned det er helt natur lidt min kom ind for en mrd siden og han lægger mere ned nu end nogensinde før men kun fordi han elsker sit varme halm og så lægger man jo godt og hvis man nu skal gøre det mere hyggeligt tager han sit hø med ned og lægger og spiser det er atså helt normalt

  • #6   8. okt 2010 han har for meget vokseværk så han ska have nogen smarte stillende siger dyrelægen

  • #7   8. okt 2010 At få dit føl tjekket hos dyrlægen lyder som en rigtig god idé. smiley

    Men det KAN også være, at dit føl simpelthen bare er træt? Føl ligger generelt meget ned og sover mere end voksne heste.


  • #8   8. okt 2010 Alle føl, plag og unge heste bliver nød til at ligge ned og sove.
    Deres låsesystem i benene virker ikke når de er helt små så de kan ikke stå op og sove før de bliver lidt ældre.

    Mine de store ligger også ned midt på dagen og tar en hurtig lur, de er så også først færdigudviklet som 7år de to af mine, så de udvikler sig stadigvæk.

    Men hvis du føler der er noget galt er det da altid en god ide at få dem tjekket.


  • #9   8. okt 2010 han kigger glad på mig som han plejer og ser ikk træt ud

  • #10   8. okt 2010 Smid havre og majs væk.. det er ikke føl foder, især hvis han har vokseværk og så ondt at han ikke vil rejse sig op..
    Mange føl og heste sover ikke i dyb søvn særligt meget, men ligger nærmest og hviler sig. At han er opmærksom på nåpr du kommer, kan du ikke samligne med at han ikke ser træt ud.
    Mit gamle føl gjorde det samme. Hun var så menneske glad, at ALLE kunne gå ind i boksen når hun lå ned.


  • #11   8. okt 2010 Jeg ville se, at få din foderplan lagt om. Lyder til der er meget stivelse i. Havre er ikke følfoder ( i mit og min dyrlægers verden )
    Kunne måske være derfor han har vokseværk...

    Har I talt med dsyrlægen om hans fodring?

    God fornøjelse med ham smiley


  • #12   8. okt 2010 nu har han det fint dyrelægen har været her og han ska bar gå i et kvater og så lidt ind i hans books og så ska han ud og gå i 15min igen og sådan forsætter det så helle dag og han for nogen piller(eller det er lidt flydende) og så for vi og så hvordan han har det om 5 dage. (håber på det bedste)

  • #13   10. okt 2010 Godt du fik dyrlægen ud og tjekke... Hellere en gang for meget end en gang for lidt!
    Og så fjern havre og majs, det er IKKE foder til et føl eller en plag, de kan vokse helt i stykker af alt det stivelse... Pøj Pøj med følle fremover...


Kommentér på:
HJÆLP TIL MIT FØL

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce