{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

hvordan kommer jeg vidre? {{forumTopicSubject}}

folkens. min mor fik en blodprop i hjerne for ca. 3 år siden hun var helt lam i den ene side og kunne ikke tale jeg slukke madde hende og hjælpe hende med at komme i tøjet og hun savlede osv. og da hun var syg kom vi af med min elskede hun.- og min pony kom på ferie hos tidliger ejer ca 1 år efter skulle Mister hjem men han døde i et trafikuheld pga. blodmangel. og så fik jeg en 2,er som jeg ikke kunne komme vidre med for han ville ikke gå i trailer,og så fik jeg en ny på prøve som jeg blev glad for men måtte indse at vi ikke passede sammen,så fik jeg en ny igen han var 7år vallak pg 1,er pony fik vi afvide,men han var 9 pr 2,er pony og klaphingst og han skulle så kastereres men han blev endnu mere vild efter han var kastereret (af hvilken årsag ved jeg ikk)men han blev også sendt tilbage så fik jeg en ny pony hun passede perfekt til mig fjordhest/araber ligesom mister var jeg var så lykkelig men en da kom jeg ud på skr om morgen hun havde ikke spist noget så vi ringede til dyrlægen og hun mente det var nyre slag men det var det ikke da hun kom trak vi sunshine ud på staldgangen og dyrlægen udbrød straks det går ikke ind i boksen med hende hun er jo ved at vælte hun ente med at blive indlagt men pludselig fik hun det bedre uden så hun kom hej uden vi viste hvad der var galt.
jeg red et stævne hvor vi fik 1. og em 2. plads og så kom hun på græs. da hun kom hjem var hun syg igen og skulle indlægges der gik 3 måneder før jeg fik svar og mens jeg ventede blev jeg indlagt for var lam i den ene side af hovedet og havde mega hovedepine jeg kom i mr scanning men der var ikke noget det var helle ikke fra en flåd og hellerik migrene. så de fandt ud af at det var min hjerne der var (er) stresset over alle de ting der er sket eller sker i mig liv. jeg begynte at gå til psykolog på sygehuset hvilket jeg stadig gør. og min pony har cushing i høj grad og står nede ved dyrlægen for hun skal aflives inden for den nærmeste tid.. jeg har så fået en hest denne gang for ellers skal jeg sælge ponyen om 2 år nu når jeg er 14- men sagen er den jeg er så overbeskyttende og bange for at læsse heste køre med heste og tage dem ud af trailerne. jeg har svært ved at acceptere at min hets ikke fejler noget i en periode og jeg er indelukket trist og træt hele tiden jeg kan ofte ikke falde i søvn om aften hvad syntes i jeg skal gøre ? p.f.h tak Mette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan kommer jeg vidre?
Kommentér på:
hvordan kommer jeg vidre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce