{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

MIN KÆRESTE!!! <3 {{forumTopicSubject}}

syntes lige jeg gerne ville dele jer med dette (;

hurtigt resume:
jeg har en kæreste og vi har været sammen i 8 måneder nu (; (det skal siges at vi har kendt hinanden siden vi var 10 år & har været venner derfra men vi blev kærester på netop min 17 års føsdelsdag)!!
når men min kæreste rejste her d. 3 august til usa med sine forældre & lillebror fordi de skal bo dernede i lidt over et halvt år meget træls ;( så vi ser ikke hinanden så meget men han kommer så hjem & bor i DK lige efter nytår da vi har købt lejelighed sammen!

men nu skal i hører dette der skete idag.

jeg havde været på arbjede & var helt smadret, men tog direkte ud til min elskede hyp på gården, jeg magtede ikke noget så longerede hende bare.
lige pludselig kan jeg se min far komme kørende & jeg tænkte hvad fanden laver han her lige pludselig men jeg tænkte han kommer nok med noget foder eller sådan ;p
lige pludselig da han stopper på p- pladsen & han stiger ikke ud af bilen, men så åbner bagdøren til bilen sig & min far sad stadig bag i rattet & kigegt på mig & smilte.
så lige plusdelig steg min KÆRESTE ud af bilen, jeg skreg & gav en af pigerne fra gården min hest longe i hånden, jeg køb grædene hen til ham & der var vores kys efter meget lang tid vi ikke havde set hinanden , han gav mig simpelthen en kæmpe overraskelse, jeg græd simpelhent sååå meget, & min far grinte & sagde suprise det havde du ikke regnet med!! HELL NO man det havde jeg ikke, & det var meningen jeg skulle ned til ham her i næste uge i 2 uger men han kom hjem til DK i stedet og er i 3 uger for min skyld !!
så nu sidder han her sammen med mig & ihh hvor har jeg savnet ham, & nu vil jeg nyde de 3 uger med ham inden han rejser fra mig igen SNØFT! ;(

dette skal siges at jeg sidder stadig & flæber lidt over denne suprise jeg er helt over gevind hehe (; det er det bedste nogen nogensinde har gjort for mig ;)<3

ville bare gerne dele dette med jer så i måske kan vente & se hvad jeres kæreste kan finde på ;p


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIN KÆRESTE!!! <3
Kommentér på:
MIN KÆRESTE!!! <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce