{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Mistet målet... {{forumTopicSubject}}

Heii alle
Jeg er en 15 årig pige og har redet omkring 4½ år.
Jeg har "egen" hest, og rider dressur på LB niveaue.
Siden mit sidste stævne, for cirka en måned siden, er jeg gået lidt i stå.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal lave når jeg rider, kan aldrig finde ud af hvad jeg lige skal ride den dag.

Inden mit sidste stævne øvede jeg som en gal 24:7, men da det hele røg i vasken pga. mig og min dumme sceneskræk og nervøse sammenbrud, mistede jeg det hele med 1!
Min papmor siger at jeg er nød til at finde mig et nyt mål at ride efter, men jeg har helt mistet lysten til konkurrence, og det er ellers en af de ting der har holdt mig kørende før...

Hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mistet målet...
  • #1   20. nov 2010 En god lang tur?? ..Jeg rider tur for jævnligt til at en anden tur ville være særlig speciel
    ..og nervøsiteten dukker altid op lige før jeg skal ind på banen, så tror det har mere at gøre med min selvtilid end min ridning


  • #2   20. nov 2010 prov at sig når du rider ind på banen "ejjj hvor er det dejligt at have hallen for sig selv"
    det gjorde jeg og det har hjulpet mig rigtig meget da jeg også blev nevøs lige inden jeg skulle ind på banen... smiley


  • #3   20. nov 2010 prøv og rid nogle mindre klasser smiley
    jeg blev altid nervøs inden jeg skulle ind, fordi jeg ikke altid synes at min pony var 100% klar.
    men nu starter jeg så klasser hvor jeg synes han er det, og er slet ikke nervøs mere! (-:


  • #4   20. nov 2010 Tag evt. til nogle mindre stævner, fx gårdstævner, og prøv at flytte dit fokus fra at præstere til at træne.
    Du lider måske lidt af præstationsangst eller i hvert fald af sceneskræk, så prøv istedet for at fokusere på, at banen er din træningsbane og at det, du laver på banen skal der komme noget konstruktivt ud af.
    Det gjorde jeg, og nu har jeg meget bedre fokus på selve opgaven, at uddanne hesten uanset hvor du rider henne. Og jeg er begyndt at kunne hjælpe hesten meget bedre igennem programmet, fordi jeg har følt mig mere sikker på banen.
    Om det så indebærer at man tager en ekstra volte midt i programmet for at det kommer til at fungere helt perfekt, er ligegyldigt, det er DIG der bestemmer hvad du vil have ud af stævnet.


Kommentér på:
Mistet målet...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce