{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til Simple Balance {{forumTopicSubject}}

Som nævnt, så tænker jeg, at vi har så mange 'utilfredsheder', problemer og spørgsmål. Jeg syns, det er mest fair overfor alle (inkl leverandørerne) at vi samler vores frustrationer og spørgsmål, og sender dem til SB. På den måde får vi alle sammen svar, vi sidder ikke med brudstykker individuelt og SB kan tage sig tid til at besvare EN MAIL grundigt og uddybende.
Jeg vil gerne vide:
1. Om foderet bliver ved med at stige så drastisk - for jeg har budgetter der skal holde og beregninger og regninger der skal passe

2. Hvor meget lucerne er det helt præcist der er nødvendigt dagligt, som ikke kan erstattes af eksempelvis hø

3. Hvorfor kan jeg ikke vælge en billigere lucerne-løsning

4. Hvordan kan det være, at anbefaet hø-mængde til heste der ikke får andet, er den samme, som heste der får SB, mod kun 1,5% anbefalet til heste på andet kraftfoder - den udregning får nemlig mig til at tænke om al den lucerne er nødvendig? I hvert fald, om den er for 3000 kr/mdr nødvendig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til Simple Balance
  • #2   28. dec 2010 Jeg vil også gerne vide:
    5. Hvad er forskellen på græs og lucerne


  • #3   28. dec 2010 Jeg mener Karsten fortalte om tre forskellige typer lucerne. Den engelske, langsomt voksende og meget fedt i.
    Jeg kan ikke huske hvilke egenskaber den spanske lucerne havde, jeg tror det var noget med mineraler fra jorden.
    Fransk lucerne er meget grøn og ikke så hårdt tørret.
    De er mere koncentreret end dan grønt lucerne og ikke så hårdt tørret.
    Han sagde også, man skulle skifte mellem de forskellige lucerne for at være dækket ind. Han skiftede når den ene sæk var tom, men Ute tog lidt af hver sæk.
    Men mine heste er ikke så glade for stalks, de to hopper vil slet ikke spise det.
    Det kunne være rart at få svar på de spørgsmål du har skrevet ned Pauline.


  • #5   29. dec 2010 Det kan jeg svare på: de har hafat forskellige foderstoffer i spil, men foderstof-stederne vil ikke tage det ind, på grund af en alt for ringe avance... Hvilket så får mig til at gyse, for hvad koster det så at fremstille 'kommercielt foder', hvis der er både en producent og et foderstoflager der skal have fornuftig avance. Men jeg spørger dem lige en ekstra gang alligevel.
    Til alles information, så har jeg masser af foder hjemme igen nu, så I kan hente her. Bestil på SB's hjemmeside, så tager jeg det med hjem når jeg er ved Ute og I kan bare hente fra mit lager.


  • #7   30. dec 2010 Nå, OK, men det VED jeg, ikke passer... Men jeg spørger da lige for en sikkerheds skyld...

Kommentér på:
Spørgsmål til Simple Balance

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce