{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

MOLSTUR 2011! {{forumTopicSubject}}

Her er lige et opråb til alle jer der elsker rideture i det fri og godt selskab! ;oD



_____________________________________________

<b>MOLSTUR 28.-30. JAN. 2011</b>
Molsturen er en ridetur i naturskønne Mols Bjerge, den strækker sig over to dage med overnatning enten fra fredag til søndag eller fra lørdag til søndag.
Samlingspunktet er Bogensholmlejren, som ligger mellem Molskroen ved Femmøller Strand og Fuglsø.
Indkvartering er mulig fra fredag d. 28. jan. kl. 17.00 i lejren.
Opstaldning er mulig fra fredag kl. 17 til 21 og lørdag fra kl. 9 til 11.

<b>PRISER:</b>
Voksne: 400,- lørdag til søndag 450,- fredag til søndag (inkl. morgenmad både lørdag og søndag)
Børn <15: 200,-

<i>Priserne er inkl. overnatning, festmiddag med levende musik, morgenmad og frokost søndag og er de samme om man rider eller ej.</i>

Heste: 50,- pr. nat inkl. hø og halm, ekskl. foder.
Festbillet uden overnatning koster 200,- for voksne og 75,- for børn
Øl og vin købes i baren til fordelagtige priser. Lørdag aften udvides sortimentet i anledning af festen.
Sidste tilmeldingsfrist er den 18. januar og tilmeldingen er først gældende ved betaling. Ved framelding efter d. 18. jan. eller udeblivelse fra turen, refunderes tilmeldingsgebyret ikke.
Husk sunde, raske og veltrænede heste, mordaks til rideturene, kridt danseskoene og lad hunden blive hjemme. Og medbring da gerne et festligt indslag.
Bemærk rygning er kun tilladt udendørs.

____________________________________________


Det er en FANTASTISK TUR, med fantastisk stemning og utrolig flot natur. Der er hold opdeling, så man kan melde sig på det hold der passer en bedst med hensyn til tempo. Der er pauser undervejs igennem turene, blandt andet hvor vi får sodavand og næste dag varm kakao. Efter rideturen kommer man tilbage til Bogensholm til Karstens varme suppe og senere en lækker festmiddag. Alt i alt, en tur jeg stærkt vil anbefale til alle! ;oD

I er velkommen til at stille spørgsmål til mig. Dette er min 7 eller 8 gang jeg rider turen, så jeg har prøvet det før ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MOLSTUR 2011!
Kommentér på:
MOLSTUR 2011!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce